Träningen

Allmänt
Tjaba alla. Kom precis hem från träningen och det gick faktiskt jättebra. Det var kul att träffa laget igen, några har blivit stora och några har inte ens förändrats. Chrisitan, han har blivit lång faktiskt. Han är t.om längre mig nu haha. Shit vad fort de växer. Jag är bara 1.70m men vill bli lite längre men vet ej vad jag ska göra för att bli det haha.
Men men, träningen började med lite passningar och det var faktiskt en lugn träning idag förutom kanske slutet då det var lite fys. Träningen gick som sagt bra och det var också kul att träffa alla igen.
Men aja hinner inte skriva så mycket just nu för jag ska ut så här får ni iaf några bilder från dagens träning:

VIKTIGT! För att få bilden bli större så klickar ni bara på bilden.


Aja det var alla bilder men nu ropar alla och väntar på mig så vi ses senare på kvällen. Om jag orkar så bloggar jag annars så ses vi imorgon. Men ha det så bra

Kommentera inlägget här: