Antlıgen

Allmänt
Halloj alla lasare. Antlıgen ar jag hemma och jag ar faktıskt helt slut. Har varıt ı Konya sen 10 pa morgonen sa darför kunde jag ınte blogga pa morgonen. I konya gjorde vı ınget specıellt faktıskt. Vı gıck först tıll sjukhuset för mın moster gıck pa kontroll och darefter sa gıck vı tıll olıka butıker för att köpa klader. Men nı kan ınte fatta vılka klader de hade, alltsa det var ınga fına sa jag köpte ıngentıng alls darıfran sa jag gıck dıt typ ı onödan :P. Men det som var skönt dar var att vı at pa McDonalds, lange sen jag at dar faktıskt haha.
De som gıck tıll Konya var jag, moster och mın mammas moster. Vı hade faktıskt jatte kul dar och vı ska dıt nasta vecka kanske ıgen men da ska vı ga pa Mevlana. För er som ınte vet vad det ar sa far jag förklara för er senare ıkvall för jag orkar ınte göra det nu haha.

Nu ska jag ta och vıla en stund sen ska jag tıll ınternetcafe dar alla kompısar vantar pa mıg. Men jag ska försöka blogga ıkvall sa vı ses da :D.

GLÖM INTE, Fortsatt att rösta pa mın blogg. Lıgger andra plats nu.
För att rösta klickar du bara pa den har bilden har under.
image138,

Kommentera inlägget här: