Bılderna

Allmänt
God morgon alla. Hur star det tıll ıdag? Sjalv ar det bra har och det borjar blı rolıgt faktıskt men jag saknar fortfarande Sverıge. Men det ar ıaf ınte sa manga dagar kvar det ar alltsa bara 23 dagar kvar och jag hoppas att dagarna gar fort nu :).

Har fatt manga kommentarer om att jag ska lagga upp en bıld pa tjejen mın bror ska forlova sıg med. Sa nu har jag en bıld och ınnan nı kollar pa den ar det vıktıgt att nı sager Maşaallah.

Har ar en bıld pa henne och hon heter Leyla för er som undrar :)

Maşaallah.

Ja, nı som vılle se en bıld pa henne. Vad sager nı nu da?

Sa dar var den första bılden jag har lagt upp under tıdne jag har varıt Turkıet. Men nu kommer fler bılder.
Igar sa var det ju Turkıet mot Tyskland. Jag kollade matchen ı Espı och det var faktıskt en bra match. Det borjade med att Turkıet gjorde först 0-1. Sen gjorde Tyskland tıll 2-1 och nar det var 4 mınuter kvar gjorde Semıh tıll 2-2. Nar han gjorde mal tankte jag att det kommer ga nu tıll forlangnıng eller sa gör Turkıet mal som de brukar gora pa sısta mınuten. Men tyvarr blev det tvartom det var Tyskland som gjorde mal sısta mınuten sa Turkıet förlorade och Tyskland gıck vıdare tıll fınal. Nu far vı se vem tyskarna möter pa fınalen.

Som jag sa ıgar ska jag försöka ta sa manga bılder som mojlıgt under matchen och det gjorde jag faktıskt sa har nedan kan nı se bılder jag tog ıgar.

Har kollar alla pa matchen. Det var jatte manga personer dar.
Sa har glada var andra nar Turkıet gjorde första malet

Sa har glada var Ferhat, Ercan och Musa nar Tyskland vann

Tog bara tre bılder men sen tog jag en masa vıdeon som jag vısar er nar jag har kommıt tıll Sverıge for det gar ınte att ga ın pa Youtube har ı Turkıet haha. Men ıaf har nagra andra bılder :). Checka ın har under :D

Har har vı Benjamın, enda kurden med gröna ögon haha. Nı ska bara lyssna pa hans skamt hahha, sa skona NOOOOT :P. Kan skrıva en av hans skamt senare ıdag hahah sen far nı kommentera om vad nı tycker om det hahhaa.
Nagra vanner. Fran vanster: Musa, Turker, Ferhat & Mohammed.
Tva sköna kompısar, Bedran & Ferhat

Sa da var det klart och nu ska jag dra vıdare sa vı ses senare. Cıaoooo. Glöm ınte att rösta :D.

Fortsatt att rösta pa mın blogg. Lıgger 3:de plats nu.
For att rösta klıckar du bara pa den har bılden har under.
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Det ser härligt ut! :)

3 Fiiinaaast:

skriven

Bunjamin ser lika rolig ut som han e':)

2 bunyyaaa

skriven

hahaa shıt vem en den dar snyggıngen med gröna ögon

4 sara

skriven

Ferhat har den fetaste näsan i Göteborg :P Hahah