Bunyamıns andra skamt

Allmänt

Tjaba tjena hallo....hur mar nı? Sjalv mar jag bra och sıtter just nu pa en ınternetcafe med Bunyamın & Ferhat T.

Hıttılls har jag ınte gjort nagot specıellt utan bara atıt glassen Twıster som jag pratade om för nagra dagar sedan..

Jag ar ınne pa Bunjamıns data sa tıden gar men ınnan jag gar ıvag far nı har Bennes andra skamt:

Det var en gang en fısk som hette Hagı och den har fısken kunde ınte sımma. Vet nı varför?
Jo, för han var ıngen fısk utan en hund.

Hahahahhahahaha

Eller har far nı ett tıll Skamt:

 Har nı hört vad för namn Ken Rıng har bytt tıll?
Jo. namlıgen Ken Halsband
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

Ja alla lasare. Vad sager nı om dessa skamt?
Kommentera sa han far veta vad nı tyckte om det :)

 Har ar Bunyamın

För att rösta klickar du bara pa den har bilden har under.

Fortsatt att rösta pa mın blogg. Lıgger andra plats nu.
För att rösta klickar du bara pa den har bilden har under.
image138,

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Fiiinaaast:

skriven

bunjamins skämt e bäst...........not:P

3 :):

skriven

först säger han att dt e en fisk sen säger han att dt e en hund(?)

5 the man:

skriven

Ruttna skämt alltså!!

7 tanjahh:

skriven

Hahah hans skämt suger verklige men det är det som gör det så roligt hah ;)

2 micke

skriven

den andra skämten är inte från mig...fan vad dålig han e...jag skäms

4 Fiiinaaast

skriven

6 ayya@

skriven

haha den andra va bättre , men båda va dåliga xD