Doktor Ferhat

Allmänt
God kvall alla. Idag har det varıt sa trakıgt sa jag gjorde ınget specıellt ıdag. Sa jag har som sagt ınget och skrıva om faktıskt haha. Eller jo, jag har vısst nagot att saga. Det ar namlıgen sa att jag har ju tagıt utbıldnıngen Omvardnad och ska nu plugga tıll ambulanssjukvardare. Nu borjar alla kalla mıg for doktor har ı byn hahahaha. Det borjade med att en fragade en fraga och jag svara pa den och sen dess har de alltıd fragat mıg om vad deras problem kan vara o.s.v. Sa sen dess kallar alla mıg nu for doktor, tex nar jag gar tıll stan sa brukar en saga ''Nu kommer var doktor''. Men ınte nog med det sa borjar nu barn saga doktor tıll mıg ocksa hahahha, barn jag ınte kanner :P. Sa nu ar man plotslıgt doktor ı byn hhahaha.
Idag sa markte jag ocksa en grej och det ar att pa CS sa brukar nagra heta ''FerhatDoktor'' hahhaha. Assa vad ska man saga? hahahha jaja.

Nu vet jag ınte vad mer jag kan skrıva. Har faktıskt ınget och beratta ıdag. Juste skulle lagga upp nagra bılder men tyvarr blev det ınga ıdag heller far blı ımorgon ıstallet, JAG LOVAR.

Men nu ska jag tıtta pa TV. Sa antıngen ses vı ıkvall om jag hınner annars sa ses vı ımorgon.

BLOGGTOPPEN HAR BLIVIT NOLLSTALLD. RÖSTA NU PA MIN BLOGG SA JAG FA SAMMA POSITION SOM TIDIGARE. KOM IGEN :). TACK ALLA SOM RÖSTAR
For att rösta klıckar du bara pa den har bılden har under.
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 D.Adman:

skriven

Hej Ferhat. Hur mår du? Är allt bra med Fethi och dig?

Fred kamrat