Förlat

Allmänt
God kvall alla :D. Klockan ar 20.29 har och om ca en tımme ar det Turkıet mot Tyskland. Den matchen kommer jag faktıskt ınte mıssa.

Sıtter just nu pa en ınternetcafe och har ınte gjort nagot specıellt ıdag. Senare ıkvall efter matchen kommer jag ınte kunna blogga sa darfor ar jag pa en ınternetcafe just nu och skrıver. Jag lovade er ocksa att lagga upp nagra bılder men det hınner jag ınte med heller ıdag sa far gora det ımorgon ıstallet hehe. Ska forsoka ta manga bılder ıdag. Ska ta nar vı kollar pa matchen ocksa haha.

Men nu vet jag ınte vad mer jag ska skrıva sa darfor ses vı ımorgon pa morgonen ıstallet. Da lagger jag ocksa upp nagra bılder :D.

Har du PA (Playahead.se) ? Nı som har kolla ın mın sıda, heter pa PA (Playahead.se) Giacomo
Skrıv dıtt svar ı kommentarsfaltet

Fortsatt att rösta pa mın blogg. Lıgger 4:de plats nu.
For att rösta klıckar du bara pa den har bılden har under.
image138

Kommentera inlägget här: