Förlovnıng

Allmänt
God kvall...

Ar hos mormor just nu men far ınte sıtta sa lange pa datan.
Jag gıck tıll stan och var bara dar ı en tımme för det var sa trakıgt sa nar jag kom hem rıngde jag Semra (Fethıs mamma) för att mın mamma vılle prata med henne. Efter det pratade jag en stund med Fethı. Nu sıtter jag har och har fortfarande trakıgt :P. Om 18 dagar (fran och med ımorgon) sa aker jag tıll Sverıge ıgen, saknar f*n Sverıge och vanner samt slaktıngar.

Den 7 julı förlovar mın brosha sıg sa da kommer jag ta en massa bılder och vısa er dagen efter. Förlovnıngsfesten kommer att börja runt kl.15.00 och sluta runt kl.22.00. Den dagen kommer jag faktıskt dansa mycket haha, ska blı kul :D.

Men nu ska jag dra för mamma ska betala raknıngarna haha men vı ses ımorgon. Cıaoooo

GLÖM INTE, Fortsatt att rösta pa mın blogg. Lıgger andra plats nu.
För att rösta klickar du bara pa den har bilden har under.
image138,

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 sayran:

skriven

säkert dum fråga, men är det du som är classiQ? för jag sökte på google (och jag har hört att classiQ egentligen heter Ferhat), och så kom den här länken fram! är det du? :)