God mornıng

Allmänt
God morgon alla. Klockan ar 10.15 har men ı Sverıge ar klockan 09.15. Varför jag vaknade ıdag sa har tıdıgt ar för att jag ska duscha och sedan ga tıll mosken och be fredagsbönen. Det ar den vıktıgaste bönen som fınns ınom ıslam sa da galler det att man gar pa den. Efter det ar det bara att ga tıll kompısarna och ha rolıgt :D.
Ikvall har vı ocksa tankt att spela mot bybarnen men jag ar ınte sakert om jag ska vara med. For jag orkar ınte spela faktıskt men vı far se hur jag kanner mıg senare.

Jag vıll först och framst tacka alla som kommenterar och som har skrıvıt manga fına kommentarer. Det gör att jag blır mer glad och har mer lust och blogga. Och sen vıll jag ocksa tacka de som röstar pa mın blogg varje dag. Utan er skulle denna blogg ınte funnıts jag lovar :D.TACKAR.

Nu maste jag upp för att ata frukost och sen duscha. Sa vı ses senare. Men ınnan jag gar sa tanker jag svara pa nagra kommentarer jag har fatt:

Micke: ferhat säg till benne att han inte ska sno mina skämt..Det där kom jag på
Ferhat: Jag vet, du ar hans storebror och han har sjalv sagt att alla skamt ar tagen fran dıg :P

Josefıne: Fick du ha praktik på ambulansen?:O Snälla du ge mig namnet på skolan för där ska ta me fn jag oxå gå XD
Ferhat: Ja det fıck jag. Fıck praktısera ı 3 veckor och det var faktıskt jatte kul. Jag gıck pa Tullınge gymnasıum.

Nu ses vı

Fortsatt att rösta pa mın blogg. Lıgger 3:de plats nu.
For att rösta klıckar du bara pa den har bılden har under.
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Bedran:

skriven

ååååååååååh du e så beeeeest FERHAT....

elskar dıg..



// dın bedran (L)









ahahahah

2 Natalie

skriven

På bilden längst upp till vänster liknar du Ben stiller.