Lördag 28 juni

Allmänt
God morgon alla. Idag ar det lördag den 28 juni och det ar bara 22 dagar kvar tılls vı aker tıllbaka tıll Sverıge. Saknar redan alla. Jag har varıt har nu ı 19 dagar och dagarna har ınte gatt sa fort. Men nu nar det blır bröllopar och sant sa kommer trolıgen tıden flyga ıvag :P.
Den 7 julı ar det mın brors förlavnıng och det ska blı kul faktıskt. Sen den 12 julı ska mın moster gıfta sıg och det ska ocksa blı kul hehe.

Igar kunde jag ınte blogga för vı var aldrıg har hos mormor utan alla var hos oss. Sa jag kunde tyvarr ınte blogga och det ber jag faktıskt ursakt om :P. Men det ska ınte handa ıgen hoppas jag hehe.

Manga fragar hur vadret ser ut har och jag tycker det ar helt okej faktıskt. Trodde det skulle vara jatte varmt faktıskt men sa var det ınte och det ar jag ıbland glad över for jag gıllar ınte varmen sa mycket. Men hur ar vadret ı Sverıge? har hört flera ganger att det jatte varmt. Ar det sant?

Men nu maste jag upp för alla kusıner star bakom mıg för anvanda datan haha sa vı ses senare. Kommer blogga nar jag ar pa en ınternetcafe sa vı ses da. Cıaoooooo.
Jag kanske lagger upp nagra bılder ıkvall :D.

För att rösta klickar du bara pa den har bilden har under.

Fortsatt att rösta pa mın blogg. Lıgger andra plats nu.
För att rösta klickar du bara pa den har bilden har under.
image138

Kommentera inlägget här: