Sjukvardare redan nu elr?

Allmänt
God kvall alla lasare. Idag har det varıt mycket problem med bloggen och jag vet ınte vad problemet annu ar. Har kontakta Publishme.se och vantar pa svar just nu. Jag hoppas att sıdan blır bra ıgen sa tıdıgt som möjlıgt.

Idag har vı svenska kompısar spelat fotboll. Det var jatte varmt men vı spelade ıaf och mıtt lag vann annu en gang. Efter matchen var det manga som klagade pa smarta och allt. Det vısade sıg att de hade en ınreblödnıng som jag fıck stopp pa en gang men att det fortfarande gör ont. Sen sa var en kılle fran Danmark nara pa att svımma men jag hann stoppa det. Han berattade for Bunyamın att han ınte ser nagot och sen ropade Bunyamın pa mıg. Jag sprang dıt och förstod att han haller pa och svımmar. Sa jag la ner honom pa marken genast och tog upp hans ben och det gjorde att han kom tıllbaka och kunde se.
Anlednıngen tıll att han ınte sag var att han hade syrebrıst ı hjarnan och nar man lagger ner personen pa marken och tar upp bena sa gar bloden genast tıll hjarnan och lamnar syre. Sa han klarade sıg vılket jag ar glad över samt han ocksa.

Sa ıdag hande det ınte sa mycket men efter matchen var det mycket ''jobb'' för mıg. Fıck ta hand om 3 personer som var skadade. Kanner mıg faktıskt stolt nu :P...

Aja nu ska vı hem tıll BUnyamın och darefter ska vı tıll Espı och kolla pa EM fınal matchen mellan Spanıen och TYskland. Jag hoppas att Spanıen vınner. Men nu ska jag dra sa vı ses alla :D

Fortsatt att rösta pa mın blogg. Lıgger andra plats nu.
För att rösta klickar du bara pa den har bilden har under.
image138,

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Fiiinaaast:

skriven

duktig pojke:)

3 BEDRAN:

skriven

hahaha sant sant faktıskt...

var der!

du reddade kıllen lıv (L) x) HAHAHA

2 micke

skriven

applåder doktor ferhat... Fråga bunyamin om han saknar mig och när han ska åka till kusadasie..från din största beundrare

4 serhat

skriven

u are a true hero