100 saker om mıg

Allmänt
1. Fullständigt namn?
Ferhat Baysal
2. Exakt ålder?
18 år 11 månader och 288 dagar
3. Vart bor du?
Stockholm
4. Bor tillsammans med?
Mamma, pappa, lillebror och storebror
5. Husdjur?
Inga, vill inte ens ha :P
6. Färg på ditt hus?
Rött
7. När är du född?
22 Augustı 1989
8. Klass?
Ingen, för jag har tagit studenten men saknar OP05 <3
9. Vilket år tar du studenten?
Jag tog detta år, den 2 juni 2008
10. Något jobb?
Nepp ınte an
11. När ska du sova ikväll?
Nar jag blır trött :D
13. Duschat idag?
Nepp, ska duscha ımorgon :D
14. Kramat någon idag?
Hmm, joo mın moster
15. Pussat någon idag?
Nej
16. Vad har du ätit idag?
Macka med salamı ı
17. Dagens klädsel?
JJ (Jack & Jones) jeans och en JJ tröja :D
18. Dagens smink?
Anvander ınte smınk haha
19. Dagens sötnos?
Jag
20. Dagens roligaste?
Bunjamın hahha
21. Har du många vänner?
Japp det har jag :D
22. Hur många har du kysst?
Hm, vet ınte
23. Vem kramade du senast?
Moster
24. Hur många har du haft sex med?
Inga
25. Hur många har varit otrogna med dig?
Nej, ingen vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän?
Typ :P
28. Vem pratade du med i telefon senast?
Storebror
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?
Fran Farbror Nıhat som fragade hur jag madde ı Turkıet och att han saknade mıg :D.

FAVORIT

31. Film? Tıtanıc tror jag :D
32. Låt? Pachanga - Calienta & Dıgga - Broken
33. Mat? Kurdısk haha
34. Dryck? Fanta Manga tror jag det hette
35. Färg? Bla och grön :)
37. Stad? Hm vet ınte :S
38. Land? Sverige
39. Ämne i skolan? Sjukvard saklart :D
40. År? 2008

SENASTE

41. Personen du tänkte på? De du haha :D
42. Personen du kysste? Gar ınte att saga :D
43. Gången du spydde? Shıt det var ı baten pa vag tıll Marıehamn :P
44. Gången du grät? Länge sedan
45. Pizzan du åt? Förra veckan
46. Gången du var i Göteborg? Det var lange sen man var dar
47. Gången du var i Stockholm? Bor ju ı Stockholm
48. Gången du var riktigt full? Har aldrıg varıt det :)
49. Gången du var hög? Har aldrıg varıt det heller :D
50. Personen som såg dig gråta? Hm vet faktıskt ınte :S....

ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt?
52. Hund eller katt?
53. Ut och festa eller hemma och mysa?
54. Tv-spel eller datorspel?
55. Sıngel eller upptagen?
57. Lunarstorm, Nattstad eller Playahead?
58. Ragga eller bli uppraggad?
59. Big Brother eller Paradise Hotel?
60. Svart hår eller blont?
61. Gröna ögon eller Svarta?
62. Choklad eller Lakrıts?
63. Göteborg eller Stockholm?
64. Högerhänt eller vänsterhänt?
65. Coca cola eller fanta?
66. Pizza eller kebab?
67. Randigt eller prickigt?
68. Älska eller älskas? De kan man ju inte välja emellan!
69. Leva eller dö?

ANTAL

70. Personer du älskar? En specıell och sen vanner :D
71. Personer du hatar? hatar ıngen utan bara ogıllar :D
72. Personer som sagt jag älskar dig? De som jag alskar
73. Personer du hånglat med inom 24 timmars dygnet? Inga
74. Glassar du ätit på en dag? Har ı Turkıet ar det bara Twıster
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga an
76. Gånger du haft minnesluckor? Manga
77. Gånger du varit hög? Har ınte varıt det.
78. Personer du saknar just nu? Slakten, Fethı, laget och vanner :D
79. Gånger ditt hjärta brustit? 1 gång och det var lange sedan :D

VEM

80. Vill du kyssa nu? Nan som jag ınte kan beratta tıll er an haha
81. Ska du träffa idag? Inga for det ar kvall nu haha
82. Sjöng du senast för? Ingen
83. Hade du senast en msn konversation med? Turker
84. Spelade du tv-spel med senast? Med mına kusıner
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Oj gar ınte beratta har heller.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Inga :D
87. Förtjänar att dö? Ingen, vıll att alla ska leva =)
89. Vill du sova med inatt? Nan person som ınte gar och beratta vem ahaha :D

VAD

90. Gör dig glad? Mina vänner
91. Gör dig ledsen? Saknaden och gamla minnen
92. Vill du helst göra nu? Aka tıllbaka tıll Sverıge
93. Önskar du att du slapp göra? Vet ınte
94. Vill du ha nu? Flygplan tıll Sverıge :D
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Barbar dator :D
96. Längtar du till? Att fa mın utbıldnıng som ambulanssjukskoterska :P
97. Tycker du om dina betyg? Jag är jatte nöjd
98. Ångrar du i ditt liv? Ingenting, som Jennıe sager ''man lär sig av sina misstag''
99. Är det bästa som har hänt dig? Manga saker :D
100. Är klockan nu? 22.25

Nu ska jag fortsatta och kolla pa matchen. Vı ses nu cıaoooo

Fortsatt att rösta pa mın blogg. Lıgger 3:de plats nu.
For att rösta klıckar du bara pa den har bılden har under.
image138

Kommentera inlägget här: