Dags att sova

Media
Nu får det räcka för idag, plugga hela dan och är helt slut just nu. Tänker gå och lägga mig nu och sedan kommer jag läsa lite på morgonen och därefter får jag aldrig kolla in mer för då blir det hjärnstopp :P.

Provet börjar antagligen efter naturkunskap lektionen dvs kl.11 men jag är fortfarande inte helt säkert. Men iaf, så jag kommer antingen skriva på bloggen innan provet men ifall jag inte gör det så kommer jag göra det efter provet.

Så nu ska jag sova, är faktiskt jätte trött efter all plugg idag så vi ses imorgon istället. Ciaoooo
image163

Bild på mig när jag var med i Dagens nyheter's gymnasieguide :).

Jag var med på radio idag och för er som missa lyssna här:

image172Ferhat är säker på att sjuksköterska (ambulanssjuksköterska) är jobbet för honom

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 HKH Anne Hertiginnan af Uppsala:

skriven

det låter roligt att du har varit med i tidningen måste ha varit kul. Jag själv intervjuades i dag för andra gången pga av min blogg första gången blev jag vald till uppsalas mäktigaste medieprofil

2 Josefine

skriven

Vilken fin och söt bild^^