Frågestund

Allmänt
Idag fick jag ännu en gång några frågor från Vivan.
Som jag berättade igår så är alla välkomna med frågor och jag ska svara på de så gott jag kan.

Vivans ställde två frågor:

1. Vem skrev det här:
''Man dör ej för att man slutar äta
Man slutar äta för att man skall dö!''


2. Kan du 3 av Förenta Nationernas definition om den döendes rättigheter? (det finns 16st)

SVAR:
1. Det var Sokrates som skrev det. Han var en grekisk filosof.
2. - Vara fri från smära
- Inte dö ensam
- Få dö i frid och med värdighet

Hoppas du är nöjd över mina svar :).

Bara så ni vet så är jag öppen för frågor, så du kan ställa vilka frågor du vill. Det kan handla om sjukdomar, mig, min utbildning eller om helt något annat. Jag försöker svara på alla frågor så gott jag kan.

Ni skriver antingen frågan/frågorna i kommentarsfältet eller så kan ni skicka det till [email protected]

Våga och fråga. Om du vill kan du vara anonym. Jag publicerar skriver inte ut några e-post adresser eller något sånt.

Nu ska jag gå och lägga mig för jag ska vakna tidigt imorgon. Så vi ses imorgon :D go natt

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 vivan:

skriven

duktig pojke! får se om jag kan hitta på fler frågor till dig!trevlig helg!vivan

2 nino

skriven

du e den bästa tänaren fehat, ajg har röstat
bästa brodern och bästa vännnen man kan haa hehehe
du skariver som bra som fan