Frågestundet

Allmänt
Tidigare idag berättade jag kommer att ha frågestund ikväll. Så jag sa till er att under tiden jag är på träningen så kan ni ställa någa frågor som jag sedan svarar på när jag har kommit hem.
Men tyvärr var det bara en som hade några frågor.

Den som frågade frågorna var Vivan och hon ställde dessa tre frågor:

1. Vet du var langehanska öarna ligger?
2. Vet du vad ADH står för?


Svar:
1. Langerhanska öarna finns i bukspottkörteln och är de celler som producerar insulin och glukagon.
2. ADH står för antidiuretisk hormon

Så jag hoppas att du fick bra svar på dina frågor.

Nu har jag bestämt mig att varje dag så svarar jag på frågor ni skickar in. Så har du en fråga så skicka det till [email protected]
Du kan vara anonym om du vill.

Nu ska jag stänga datan så vi ses imorgon när jag har vaknat ciaooo :D



Hjälp mig och välja en bra bild till studentskylten (har några bilder uppe):
http://ferhat.blogg.se/2008/march/studentskylt.html


För er som inte vet, så har jag en TÄVLING igång här på bloggen.
Klicka här för att komma till tävlingen ------->
Ta mig till tävlingen.

Rösta gärna på min blogg:
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 vivan:

skriven

Du har läst din läxa...bra du får mvg...haha..
Ha en bra fredag...fler frågor ikväll???:)vivan

2 vivan

skriven

Vet du vem som skrev????

Man dör ej för att man slutar äta
Man slutar äta för att man skall dö!

Kan du 3 av Förenta Nationernas definition om den döendes rättigheter?( det finns 16st)

Hej och hoppas att du får en trevlig helg

Kram VIVAN