God morgon

Allmänt
Idag är det lördag och klockan är 07.00. Snart ska jag till träningen som håller hus i Farsta IP och som jag berättade igår så är det jag som ska träna andra. För de andra två tränarna är bortresta.

Vädret ser inte så fint ut och det blåser mycket men jag hoppas att det blir bättre när träningen börjar. Jag vill inte så ute vid den här vädret och frysa :P.

Efter träningen blir det antigen McDonald's (ifall jag är hungrig) eller hem, så det är inte helt säkert vilken tid jag är hemma. Men jag kommer iaf blogga så fort jag har kommit hem.
Jag skulle kunna mobilblogga men jag har inte pengar kvar i mobilen så då är jag tvungen att blogga när jag har kommit hem.

Men nu ska jag äta frukost så jag bloggar igen innan jag åker, så vi ses då :).

Hur mår idag och vad ska ni göra idag?

Det går otroligt bra för mig, så forsätt och RÖSTA :)
image138

Kommentera inlägget här: