Har skickat in bilden

Allmänt
Nu har jag kommit hem efter att ha köpt lite saker från Coop forum. Det jag köpte var 1kg godis (för 70kr), isglasspinnar (hallon- och päronsmak) och tandkräm. Allt blev tillsammans runt 150kr så det var ju billigt haha.


Lösvikten var 69.90kr/kg


Isglasspinnar, 24st & kostade runt 32kr


Sensodyne med fluor, kostade runt 27kr

Så det var det jag köpte. Sen så skickade jag in bilden som jag ska ha på min studentskylt och studentnallen.
Jag kommer få studentskylten och nallen om ca 1 vecka :). Ska bli så KUL att ta studenten.

Den här bilden ska jag som sagt ha på studentskylten

Men nu måste jag forsätta med social omsorg uppgiften, vill göra klar den idag. Den ska egentligen lämnas in nästa vecka på onsdag men jag vill bli klar redan idag.

Jag bloggar så fort jag är klar med uppgiften, det kanske blir redan om 1 timme eller kanske tidigare också. Man vet ju aldrig.

Vad har ni gjort idag och ska göra ikväll?

FORSÄTT OCH RÖSTA
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 dino:

skriven

vad dyrt godis :O hahah :P här är det mycket billigare.. Här kostar det typ 4,90. Fast det är på helgerna. :) På city gross.
PS. jag försöker kommentera så mkt jag kan DS.

2 vivan

skriven

Mina barn fick aldrig se vilken bild som vi valt ut!!!!
fusk tycker jag....du skall inte bestämma....utan din mor och far....:)vivan