Med i radio

Media
Halloj nu är man hemma.
Kom precis hem från skolan och är väl lite trött men snart måste jag faktiskt plugga för jag har PROV imorgon :(, shit.
Har så mycket att göra nu den här veckan och nästa vecka, kommer verkligen inte orka att göra något då :P.

Men iaf, idag kom jag med i radio (P1 & P3) som vissa av er vet. Jag berättade idag på morgonen att jag kommer senare idag skriva länken till radion där ni kan höra mig så nu har jag skaffat länken. Klicka bara här under:

image172Ferhat är säker på att sjuksköterska (ambulanssjuksköterska) är jobbet för honom

Lyssna på hela, för ungefär i mitten så snackar en skolminister men efter han pratar jag då igen. Så lyssna :P haha, rösten blev lite konstigt och det beror ju faktiskt på att jag var sjuk och lite nervös haha.

Men rektorn, studievägledaren och några lärare kom fram till mig idag och berättade att de hade hört mig på radio och de var ''stolta'' över mig haha. Jaja, så det gick ju bra.
Så lyssna och skriv i kommentarerna vad ni tyckte :P

VIKTIGT ATT NI RÖSTAR PÅ MIG HAHA :)
image138

*PLUGGAR JUST NU, SKRIV HÄR I BLOGGEN IGEN VID 18.00 TIDEN*

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Dilan´s:

skriven

Grym blogg du har gillar det !=)

3 Dilan´s:

skriven

Kul med kurder haha. Jag är född i kurdistan, men har bott är i nio år =)

5 Dilan´s:

skriven

Nee va jobbigt. Vart bor du??

2 Dilan´s

skriven

Haahh aa, du da vart ee du från??=)

4 Dilan´s

skriven

Du är ju grym, fan va kul.Hoppas att dina betyg räker =).

6 Dilan´s

skriven

Jag bor i Hässelby :P