Ska till pappa

Allmänt
Nu ska jag dra till pappa för han ringde nyss och står där nere med bilen. Så innan jag drar så vill jag berätta att jag har gjort två nya kategorier här på bloggen.
''Ambulanspraktiken'' och ''Media''.

När du klickar på kategorin ''Ambulanspraktiken'' så kan du läsa alla inläggar jag har skrivit om hur min praktik på ambulansen gick. Jag praoade först i Nacka brandstation (14 timmar) och sedan så praktiserade jag i Södermalm ambulansen i 3 veckor.
Läs mer om praktiken under kategorin.

Men under kategorin ''Media'' kan du läsa om när jag var med i DN (dagens nyheter) tidningen och sen på radio.
Det finns en länk bland några av de inläggar som leder till P3's sida. Där kan ni höra när jag blev intervjuad.

Visst är det coolt att ni nu kan läsa om praktiken jag gjorde på ambulansen och läsa om hur det var att vara med i tidningen och radio.

Här är pappa

Kommentera inlägget här: