Studentskylten

Allmänt
Nu har jag bestämt mig om vilken bild jag ska ha på studentskylten. Innan jag säger vilken bild det blev så vill jag tacka alla som var med och röstade om vilken bild jag skulle ha på studentskylten.
Den bild som fick flest röster är nämligen BILD nr 1, min favorit bild.

Här är bilden (Klicka, för större bild)


Den bild som kom på andra plats var BILD nr 4
Mammas favorit

Så jag ska om en stund skicka iväg den bilden till ExtraFilm för det är de som ska fixa skylten åt mig :). Sen så ska jag också beställa en Studentnalle.
Nallen är 18cm stor och har en studentmössa och en vit t-shirt med foto på sig. Nallen har ett blågult band som man kan hänga den runt halsen på studenten.
Den foton nallen har på t-shirten kommer vara samma bild som jag ska ha på studentskylten
Nallen kostar 169kr och studentskylten kostar 299kr så det blir sammanlagt nästan 500kr.
Så här ser nallen ut:
image465
Visst är den söt? :P

Vad tycker ni om bilden jag ska ha på studentskylten och nallen?

Men nu ska jag iväg. Ska först skicka in bilden och sen ska jag till Coop Forum för att köpa lite smågodis så vi ses senare. Ha det så bra än så länge.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

HAHAHA! Det var precis så som jag beställde också. Nallen kommer dock någon dag efter bara så du vet, så du inte gör samma misstag som mig.. Skrev ett halvargt mejl till dom om att min nalle inte kom. HAHA! :P Men i alla fall. Dom är snabba som fasen ska du veta! 2 veckor så har man sakerna :)

2 Nina på Johangården

skriven

Bra val!