Dagens träning

Hammarby P95
Halloj, nu har jag kommit hem från träningen och är lite stressad faktiskt. Men kan bara snabbt berätta hur dagens träning gick. Det var som sagt fysträning idag. Innan träningen börja så fick laget lite skäl från Raul och Dennis eftersom att de beteede sig konstiga när jag var tränare förra veckan. Så laget lovade om att detta inte skulle hända igen, vilket jag hoppas på.
Efter det började träningen, de fick först springa en kort sträcka som uppvärmning. Sedan delades laget in i två grupper, ena gruppen bestod av de som orkade springa lite snabbt tempo och den andra gruppen bestod av de som orkade springa typ i normal tempo. Alla jobbade bra och kom in i bra tid.
Efter det fick de öva på snabbhet vilket gick också otroligt bra. Alla var pigga och sprang jätte bra, kul att se faktiskt.

Lite bilder från träningen:


Så det var så dagens träning var ungefär. Nu hinner jag inte skriva mer för jag behöver plugga eftersom att jag har prov imorgon.
Jag bloggar imorgon på morgonen så vi ses då.

Glöm inte att rösta på min blogg :P

image138

Kommentera inlägget här: