Fjäderholmarna

Allmänt

God morgon alla glada läsare, hur mår ni idag? Själv mår jag jätte bra.
Idag kommer vi inte ha några lektioner alls utan vi ska till fjäderholmarna, som jag berättade för några dagar sedan, och grilla med klassen. Det här blir det sista vi gör något tillsammans för redan på måndag tar vi studenten. Man blir både glad och lite ledsen över att man ska studenten om jag ska vara ärlig.
Jag kommer idag ta en massa bilder när vi grillar och senare ikväll så kommer jag lägga upp de bilderna här på bloggen. Så det kommer alltså vara jätte många bilder, inte bara 5st utan mer haha.

Nu ska jag upp och äta och sen ska jag åka iväg. Så vi ses senare. Ska försöka mobilblogga om det inte går så ses vi när jag har kommit hem för det finns inga datorer där haha.

P.S Jag har ändrat lite på min header. Har nämligen lagt en studentmössa på en av bilderna. Ser du och vad tycker du om den? För er som inte ser, högerklicka på bloggen och sedan klicka på ''Uppdatera''. Nu borde ni se den.
D.S


image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Camilla:

skriven

Okej :) den 5 juni, du??