Fullt uppe idag

Allmänt
Halloj alla. Har inte hunnit skriva något på 3 timmar haha men det är för att jag har fullt upp nu faktiskt. Tänker mycket på studenten, som tex hur jag ska se ut, hur det kommer kännas o.s.v. Idag har tiden inte gått så snabbt men imorgon kommer tiden vara jätte seg för jag kommer tänka på studenten hela dan haha. Ni som inte tar studenten i år så vill jag bara säga att man tänker sk*t mycket på studenten och man känner sig på ett sätt stressad. Men som sagt, vi får se hur det går mohaha. Imorgon får ni kanske lite bilder på hur jag kommer att se ut under studenten och slutskivan :).

Som många av er vet så röker inte jag, dricker inte alkohol eller något sånt. Har faktiskt aldrig testa något av detta också. Så nu när det är student så kommer jag troligen inte dricka champange. Jag har lovat mig själv att inte hålla på med sånt här. Så till champange frukosten ska man egentligen ha champange och jordgubbar men jag köpte istället Pommac som är en ''falsk'' champange och det är alltså en vanlig läsk men ser ut som champange. Den kostade bara 37kr och den är faktiskt stor, det är en 1,5 liter flaska. Kommer f*n inte dricka allt själv haha.
Många av er tänker nu så på att jag borde dricka lite för det är student men som sagt, jag har lovat mig själv men man vet ju aldrig vad som händer under studenten. Kan hända att man smakar lite men det tror jag inte kommer hända haha. Vi får iaf se.

Men så här ser pommac ut:



Jag berättade tidigare idag om att jag ska ungefär nästa vecka starta en ny tävling. Jag vet fortfarande inte exakt hur tävlingen ska vara men jag har funderat på att priset kommer jag hämta från Turkiet. Tävlingen kommer alltså att hålla på under sommaren till ungefär 25 juli då jag utser en vinnare. Så ni får mer information under veckan.

Nu ska jag titta lite på TV men vi ses senare ;).

Fortsätt att rösta
( klicka på bilden här under för att rösta )
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

jag tar studenten nästa år, jag dricker heller inte...

men tror det kommer vara press när det är studenten men måste säga att det är starkt av dig :) jag ska göra desamma