Ska var med i DN - IGEN

Media


Halloj alla läsare. Hur mår ni? Själv mår jag jätte bra och är så glad.

Sitter just nu här med Bella och har lunchrast. Men snart ska vi in så innan jag sticker till lektionen så vill jag bara berätta om att Emma, en reporter från DN (dagens nyheter), kontaktade mig idag och vill intervjua mig och en tjej om hur vi firar inför studenten. Hon ska alltså skriva några artiklar om studentfirandet som pågår just nu och vill intervjua en tjej och en kille. Hon har redan hittat en tjej och letar efter en kille nu bara. Så hon googlade runt och hittade min blogg och sedan mailade hon mig och frågade om jag är intresserad. Så jag mailade tillbaka till henne nyss och berättade att jag är jätte intresserad över det.
Nu väntar jag bara på att hon ska ringa mig för att ge lite mer information.

Men jag måste gå nu till lektionen så vi ses när jag har kommit hem.

Rösta, rösta, RÖSTA :)
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 vivan:

skriven

lycka till!