Fjäderholmarna

Allmänt
Ja, nu var man hemma efter att man var med klassen i Fjäderholmarna. Vädret var jätte skönt och det var kul att vara där. När vi kom dit så letade vi först efter en plats och efter det så började vi grilla. Det som var tråkigt var att Jennie hade råkat köpa fläskkött, korv av fläsk o.s.v så jag kunde alltså inte äta något förutom grönsaker. Men som tur var jag inte så hungrig så istället köpte jag en glass och cola. Det var det enda jag drack och åt under dagen. Men så fick vi också frukt av läraren, Eva, bl a ananas, melon o.s.v.
Efter grillen gick jag och Bella på en liten promenad och efter det så sola vi. Vi hade jätte roligt och det var kul att göra något sånt här innan studenten. Imorgon blir det ännu roligare. Men jag säger nu inget om det utan jag berättar om det senare :).

Här kommer lite bilder på när vi var i Fjäderholmarna:



Så det var allt. Nu ska jag till Vivo och handla lite grejer för mamma ska laga lasange. Men vi ses senare.

image138

Kommentera inlägget här: