Zara Larsson

Allmänt
Vet att jag inte har skrivit något på flera timmar fastän att jag lovade er. Men tyvärr, jag var inte hemma utan var hos en kusin och min kusins data funkar inte. Så jag kunde alltså inte blogga. Men nu är jag iaf hemma och har kollat klart Talang 2008. Vinnaren blev Zara Larsson som är 10år och sjunger. Idag så sjöng hon Titanic låten och hon var hur grym som helst, jag lovar er. Får lägga upp senare videon på när hon sjöng Titanic, just nu finns den inte på youtube. Men istället så kan jag lägga upp en annan låt hon sjunger som gjorde att hon gick till finalen.

Här är låten som gjorde att hon gick vidare till final och sedan vann hela talang med låten ''Titanic''.


Vad tycker ni? Jag tycker att hon är helt otrligt och grym.

Tycker ni att hon blev den rätta talangen som vann året talang?
Skriv ditt svar i kommentarsfältet.

Så snart ska jag gå och lägga mig för jag ska vakna ungefär 7 tiden. Ni får veta imorgon varför för jag orkar inte skriva mer nu haha :).

Men innan jag drar så vill jag visa er en video till. Denna gång är det en kille som dansar i programmet ''So you think you can dance''.


Go natt nu alla :)

image138

Kommentera inlägget här: