Bomullen i näsan

Allmänt
Gäster gick hem för en stund sedan så jag fick äntligen ligga i lugn och ro på soffan och titta på TV. Så nu sitter man här och har precis tittat på idol. Idag var det Johan som fick åka hem vilket jag tyckte var rätt. Hans fjortisfans hade ju många gånger hotat andra deltagare men i alla fall, det är inte om det vi ska prata om nu haha.
Imorgon ska jag som sagt äntligen åka till sjukhuset där de ska ta bort både bandaget och bomullet som jag har i näsan. Ska bli äntligen skönt och andas från näsan efter flera år. Så det jag mest är nervös för nu är om det gör ont när de ska dra bort bomullet. Ifall det gör de så får de ge mig smärtstillandemedel haha.

Så här ser jag ut utan bandaget.


Ni kanske undrar nu vad det är för trådar jag har från näsan till kinden. Det är nämligen den man drar i för att få ut bomullet från näsan, så kan ni tänka er :P. De borde väl göra ont då? :P. Som ni ser också så har blåmärket runt ögonen blivit lite bättre eller hur? Igår var det ju mörkt som fan men nu har det blivit ganska ljus. Kan berätta också att det kliar mycket under ''gipset'' och det innebär ju att det håller på och läker :D. Aja, imorgon får ni se hur ajg ser ut efter att jag har varit hos läkaren.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 esra:

skriven

din näsa ser tjock ut:) men dt e säkert för bomullet:D

3 Millia - Väntan på vår bebis:

skriven

oj, vad har hänt?

5 bellaa:

skriven

sötnos:D tur att operationen gick bra!<3

Jag fick ta ut såna där bomullsgrejer från näsan på folk när jag praktiserade på huddinge sjukhus you know :p Sköt om dig ferhaaat<3

2 adison

skriven

tror inte att du behöver oroa dig för trådarna och det gör inte ont att dra ut dem, dock lite obehagligt, känns nästan som om hjärnan följer med ut hahahaha. Ne det är ingen fara. på min tid var det gasbinda ca en meter p näsborre, och det drar en sköterska ut åt dig. och till kommentaren om att näsan ser tjock ut, den är svullen och det kan ta upp till 4-6 månader innan man kan se det slutliga resultatet. Troligen kommer det att bli mycket bra då man kan tyda vissa linjer o symmetri i ditt ansikte.



ha det gött

RA

4 bellaa

skriven

sötnos:D tur att operationen gick bra!<3

Jag fick ta ut såna där bomullsgrejer från näsan på folk när jag praktiserade på huddinge sjukhus you know :p Sköt om dig ferhaaat<3