God morgon

Allmänt
God morgon bloggen. Allt bra med er? Själv mår jag otrolig bra. Har aldrig sovit så här mycket och skönt sedan jag blev opererad faktiskt. Jag la mig igår runt kl.01.00 och trodde att jag skulle vakna runt kl.06.00 för de här närmaste dagarna har jag sovit i typ bara 4 timmar varje dag. Så idag sovj ag alltså i 8 timmar, vilket är bra :D.
Igår fick jag skölja näsan med nasaline flera gånger då det slutade aldrig blöda, alltså blod från operationen. Dessutom så var det lite jobbigt och sova i början för så fort jag la ner huvudet så hostade jag och gammalt blod kom upp så jag fick alltid gå till toaletten för att spotta ut. Men idag kommer det troligen inte vara så för jag ska skölja flera gånger idag.

Idag har laget, som jag är sjukvårdare för, spelarmöte där vi tränare ska prata om hur säsongen har varit och vad vi ska nu göra inför nästa säsong. Tyvärr missar jag mötet pga näsan för jag får inte vara ute så mycket.
Ifall min morbror eller farbror kör mig dit så åker jag förstås för jag vill verkligen inte missa det här, det är ganska viktigt nu när spelarna har blivit äldre. Men som sagt, får se hur det blir, får först ringa morbror och se om han kan :D. Mamma vill inte att jag ska gå men jag vill det för det är viktigt att näsan får lite ''friskluft'' också och jag ska inte bara vara inne väl? Men jag förstår henne.


Lagbild, jag står i mitten haha

Juste, jag glömde berätta det här. Det är så att bloggens team på Facebook har nu 130 medlemmar, grymt va? :D. Är du fortfarande inte medlem i teamet, klicka då på bilden här nedanför:


Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Misslyyckad´:

skriven

godmorgon :)

det är olika ibland när jag lyssnar på musik kan ja få mkt mer än vanligt gjort & ibland när ja inte lyssnar får jag också mkt gjort :P



men i det här fallet tror jag inte det, men om ja inte har musik kommer ja inte klara av att plugga alls, så ja får väl se =) själv då :D

3 Misslyyckad´:

skriven

Jo det är ju så alla är olika, nån jag kände kunde tex sitta & lyssna på en låt samtidigt som den pluggade, sen när den lyssnae på den låten då kom den ihåg va den hade läst om , inte illa! :)

5 Misslyyckad´:

skriven

vad bra :)

HAha yea, highfive :D



den där ungen är min syrras dotter ( jag e då moster ) :)

7 sara:

skriven

Sv: Haha jo, precis. Det var ju nyss jag hade ångest för att skolan skulle börja om efter sommaren... :D Åh, vad konstigt det känns att tänka att somliga inte firar jul, även fast det är ganska logiskt. Julen är mysig, fast stressig om du frågar mig. :)

9 Misslyyckad´:

skriven

Haha va bara glad, då behöver du inte vara barnvakt så jäkla offta :) :D

11 Millia - Väntan på vår bebis:

skriven

skönt att höra :)

13 jennie:

skriven

Haha det är bara att söka på 1a advent på google ;-)

du ska bli ambulanssak? vad har du gått/går för utbildningar? :)

2 Pernilla

skriven

Härligt härligt :)

BTW gillar din blogg.

Kram

4 Misslyyckad´

skriven

Jo allt är bra tack, förutom att ja är så jävla trött att jag skulle kunna somna ståående, :P själv då :)



haha ere sant? lejon också ? ;) cooling . :)

6 Millia - Väntan på vår bebis

skriven

hejsan!

tack så mycket. vad roligt att den tilltalar någon :)

jo tack med mig är der super bra. hur är det med dig?

8 Misslyyckad´

skriven

Jag är moster åt ett barn & faster åt två.. :)

10 Misslyyckad´

skriven

Haha :)

12 jennie

skriven

haha hittade bilden på google (A)

det är bara bra med mig, själv? :)

14 t0ka

skriven

Haha ja han e ju de :)

Ett bestämt litet charmtroll på 1½år.



Har kikat lite i din blogg, o jag gillar den! =)