Kommunalt

Allmänt
God eftermiddag alla.

Sitter här lite stressad och vet inte om min farbror ska köra mig till mötet eller om jag måste åka själv kommunalt. Har ringt honom flera gånger men han svarar inte. Om han inte ringer inom en timme så åker jag själv för jag vill inte komma annars försent till mötet. Så idag ska jag alltså ut för första gången sedan operationen haha. Mötet börjar kl.17.30 och slutar runt kl.19.00 därefter kanske kommer min morbror och kör hem mig från mötet.

Jag satt och funderade idag på att göra en ny tävling. Den här tävlingen kommer vara helt annorlunda och jag tror ej att någon annan blogg har haft en sån här tävling. Det är alltså en Quiz tävling. Mer om det får ni veta ikväll tror jag. Så det blir altlså en helt annan tävling. Den tävlingen jag hade sist avslutades för länge sedan då det var jättefå personer som deltog haha. Ni kan inte ana hur många.

Fick för en stund sedan en bild av min kusin, Cemil. Det är en bild på mig när jag var inne på sjukhuset. Han tog kortet precis när jag hade kommit upp till avdelningen efter att jag hade vaknat från narkosen. Men på bilden ser ni själva hur slut jag var haha.


Aja, ska testa och ringa farbror igen så får vi se om han svarar. Vi ses snart igen.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 jennni:

skriven

3 josefin:

skriven

hur går allt?

5 da.:

skriven

Vad har hänt med dig ? :o

2 jennie

skriven

okej, men alltså är det lätt att få jobb? alltså behövs det fler inom ambulanslalala, haha har du nå koll? jag går omvårdnads, och funderar på att läsa vidare till nå liknande :)

4 Fethi 19

skriven

Du e helt död bre



R.I.P