Mötet

Allmänt
God kväll alla. Allt bra med er?


Några spelare från laget

Kom precis hem från spelarmötet och det gick jättebra på mötet. Vi snackade mycket om hur spelarna ska betee sig, hur vi ska göra för att komma på bättre placering på cuper o.s.v alltså top 3. Vi pratade alltså mycket om vad vi ska tänka på nu inför den nya säsongen. Vi har nu en turnering kvar innan det nya året 2009 och det är St cupen vilket vi siktar på guld förstås :D.
Kan passa på att berätta att jag vill tacka min farbror som körde mig till mötet. Dessutom så kom han tillbaka och tog hem mig, Fethi och Chrisitan. Tack farbror :).

En frågade hur jag mår nu och jag kan berätta att jag mår otroligt bra. Har inte några problem med näsan heller utan allt funkar helt okej hehe. Jag kan fortfarande inte andas från näsan men det beror på att jag har några plastbitar på näsväggarna och de ska tas bort nu på torsdag.

Nu börjar snygga och smärtan så jag ska ta och titta på det och äta lite pizza som farbror hämta till mig. Kan passa på att lägga upp en bild på mig. Så här ser man ut just nu, inga blåtiror kvar nästan :D.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Pernilla:

skriven

Tack så mycket.

Det är en kompis som har fixat min blogg, har

ingen aning om hur man fixa sånt :p

Haft en bra helg?

3 Pernilla:

skriven

Okej, min helg har mest gått åt att packa, städa och flyttat. så är helt slut nu :P

5 Fethi 19:

skriven

Hahaha foo du e helt sjuk asså

2 foo

skriven

fae..du ser helt förstörd ut..men du e forfarande snygg sexig singel ;) haha

4 Alexandra

skriven

sv: jo jag fattade att du blev opererad, och ja, det var varför du blev det som jag undrade ;p aha okej :)