Operationen

Allmänt
God kväll alla glada läsare.

Sitter här och mår faktiskt bra, ingen smärta än och kommer troligen inte komma något heller eller jo det svider bara lite runt om ögonen. Jag trodde att bandaget och det som finns i näsan skulle tas bort idag men så var det inte. Min sjuksöterska sa att den kommer tas bort på lördag kl.09 så tills det får jag andas från munnen som jag brukade alltid göra.
Detta var alltså en stor operation, läkaren berättade att han hade tagit bort näsmusslorna, fixade till bihålorna och sedan gjorde de näsan rakt. Han kom in idag till mitt rum och sa ''Det ser ju jättebra ut'' så det verkar som att han förväntade inte säg att det skulle se så här bra ut..
Jag har märkt att svullnat upp lite till runt ögonen vilket inte gör ont än. Det rinner mycket tårar vilket gör att det svider lite under ögonen. Igår var det värre faktiskt, jag fick blod-''tårar'' men då gjorde det inte ont. Dessutom kräkte jag blod ut men det var inget farlig grej för det blod som fanns i magen var från operationen.

Men aja som sagt, idag mår jag bra och det har jag gjort sedan jag vaknade igår efter narkosen. Var trög hela dagen igår efter narkosen, var otrolig trött och senare på natten kunde jag inte sova. Var vaken framtill på morgonen.

Vi fick lite gäster under dagen också som kom hit för mig och dessutom fick jag många samtal och sms samt kommentarer och mail. Så tack alla som skrev och ringde.

Nu ska jag ta och äta piggelin och kan samtidigt lägga upp en bild på mig, så här ser jag precis ut nu:



Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Har du blivit verkligen opererad eller har läkaren slagit dig? :D



Nä skämta, men krya på dig Ferhat =)

3 Mikail GBG:

skriven

krya på dig ferhat. ser faktiskt bra ut, kan ja svära på.

5 mike:

skriven

du ser ut som serhat nu

7 Julia:

skriven

Men gud :O vad hade hänt? var det en planerad operation elelr hade det hänt något?:O Hoppas du mår bra nu iallafall!

Kramar .

2 paaki

skriven

krya på dig kurd !

4 ferre

skriven

krya på dig bror

6 Julia

skriven

Men gud :O vad hade hänt? var det en planerad operation elelr hade det hänt något?:O Hoppas du mår bra nu iallafall!

Kramar .