RIX FM BLOGG SM

Allmänt
God morgon. Allt bra med er? Själv mår jag bra. Kommer ni ihåg att jag skrev i den tidigare inlägg om att jag har något och skriva till er som jag inte vill att ni ska missa så den här inlägget kommer alltså handla om det.


Klicka på bilden för att nominera min blogg till Rix Fm's Blogg SM

RIX Fm radio har satt igång en helt ny tävling, BLOGG SM. Tävlingen går ut på att ni ska nominera era favorit bloggar. Den blogg du nominerar ska vara  smart, glad, folklig, annorlunda och spännande. Det kan handla om utbildningar också. Bloggen ska ha minst ett inlägg om dagen och ej anonym bloggare. Bloggägaren måste ha fylt 18 år alltså man får bara nominera bloggare som är över 18år vilket jag är. För er som inte vet är jag alltså 19 år, född 1989.

Anledningen till att jag skriver det här på bloggen är att jag har ju många besökare och ifall alla ni nominerar mig så finns det chans att jag vinner tävlingen. Det jag vinner då är ju en laptop från Acer och ett årsabonnemang på mobilt bredband från Glocalnet. Detta skulle jag behöva nu när jag ska ju flytta och plugga vidare. Dessutom, vinner jag BLOGG SM så vinner ni något också, ni får nämligen också ett årsabonnemang på mobilt bredband från Glocalnet från RIX FM.
Det är inte svårt och nominera, du behöver bara skriva varför min blogg ska vinna och det vet du redan varför? :) För du vet ju varför du tittar in i min blogg varje dag?

Så som sagt, tycker du att min blogg förtjänar att vinna BLOGG SM eller om du helt enkelt vill nominera min blogg, klicka då på bilden ovanför eller klicka HÄR. Tänk på om jag vinner så gör ni det också, så NOMINERA MIG om ni tycker att min blogg är bäst :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Så klart att jag ska nominera din blogg och att du ska vinna det här. Du för tjänar detta.

3 Patricia:

skriven

Så nu har jag nominerat din blogg och hoppas du vinner :)

5 Fethi 19:

skriven

har gjort det haha jag skrev som en dum svenne

7 Anonym:

skriven

Nu har jag också nominerat dig :)

2 Linda

skriven

Din blogg äger och jag ska nominera dig lovar

4 Mouna

skriven

Men asså jag vill ha en videoklipp från youtube SUPERHUMAN LÅTEEN <33





snälla e det någon som har den och kan hjälpa mig sötisaar

6 Anonym

skriven

Nu har jag nominerat dig