Uppsvullen

Allmänt
God morgon. Igår kväll kunde jag inte blogga eftersom att jag somnade på soffan och när jag vaknade orkade jag inte blogga utan bara stängde datan.

Idag sov jag inte så mycket, bara 4 timmar. Vaknade alltså kl.04.15 och har varit vaken sedan dess. Idag mår jag fortfarande bra men att högra ögat har svullnat lite mer och svider lite när jag får tårar. Det är bara det som är problemet men annars mår jag helt okej.
Imorgon ska jag åka till Karolinska sjukhuset i Solna där de ska ta bort bomullet i näsan samt bandage. Det känns fortfarande som om att det blöder i näsan för man känner hur det rinner ner och hur bomullet suger upp blodet. Men vi får som sagt se imorgon om jag blöder eller inte. Jag hoppas bara att det inte ska göra ont när de tar ut bomullet ur näsan.

Ni ser själva på denna bild hur min högra öga är uppsvullen:

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 esra:

skriven

skit läskig på Gud

3 oohh shiit:

skriven

2 Caroline Bernadott

skriven

Krya på dig gubben!

Vill man vara fin så får man lida PIN c(:

4 Emiil

skriven

oohh sheet !!..vad läskig du är ferhaat haha :)