XBOX live

Allmänt
Länge sen jag gjorde en magictrick så nu har jag bestämt mig att göra en så fort jag har blivit frisk. Sist jag gjorde en var det ju för snart två månader sedan så nu är det dags för en helt ny :D. Under tiden jag blir frisk kan jag ju träna på att göra tricket hehe. Är det något speciellt trick ni vill se alltså om det ska ha med mynt, kort, papper eller något att göra?

Teamet jag skapade på Facebook för en månad sedan ökade under dessa dagar med över 50 medlemmar vilket är helt otroligt. Det är ett team om min blogg, alltså att de som läser min blogg eller har läst kan bli medlem. De som aldrig har hört om min blogg heller kan ju förstås också bli medlemmar haha. Men i alla fall, sist jag skrev om teamet här på bloggen så var det 72 medlemmar men nu är det 123 medlemmar. Nu siktar vi mot 200 medlemmar, så be era vänner att börja läsa bloggen samt bli medlem i teamet :). Är du inte medlem i teamet än klicka då bara på bilden här nedanför:



Nu ska jag spela XBOX 360 live, kan samtidigt berätta att jag mår fortfarande bra och tog precis mina mediciner :D. Vi ses senare på dagen ;)

Kommentera inlägget här: