Bio imorgon

Allmänt
Jag vill bara tacka alla som kollade in intervjuet LIVE samt alla som kommenterade här på bloggen. Länge sen man fick många kommentarer och nu rullar det på så fortsätt så här alla haha. Snart fyller bloggen ett år också så frågan är bara om man ska ändra då layouten så man ser att bloggen har blivit ett år haha. Jag har alltså bloggat snart i ett år och det har varit jättekul faktiskt. Att under ett år ha fått så många besökare o.s.v är ju hur bra som helst, undrar hur många besökare jag kommer ha till nästa år. Kanske flera tusen, vem vet :). Blondinbella fick ju 300 000 läsare dagligen efter 3 års bloggande så jag borde väl klara det här bara på två år haha. Nej men jag är glad att jag har redan så många besökare och jag vet att det kommer bli fler snart. För varje dag som går så ökar besöksstatistiken.


Bio imorgon

Imorgon har jag, Cemil, Stefania, Christine och Halil planerat att gå på bio. Vi vet ännu inte vilken film vi ska titta på och vart någonstans men det vi har bestämt är att åka hemifrån runt kl.13. Så vi får se vad det blir för film samt hur länge jag kommer vara där. Jag tror i alla fall inte att vi kommer vara där borta för länge för jag måste komma hem och plugga. Nästa vecka är det prov och jag måste verkligen plugga den här veckan så jag klarar och får MVG i båda ämnena :D. Så ni får veta imorgon innan lunchtiden vilken tid jag ska åka o.s.v så ni vet bara om det :D.

Nu ska jag läsa igenom boken en stund till och sedan gå och lägga mig för jag är jättetrött idag. Så ni får ha det så bra alla och vi ses imorgon.

Innan jag drar vill jag lägga upp en låt som jag hittade i Özguls, farbrors fru, mobil. Det är en liten arab tjej som sjunger på arabiska. Låten handlar mycket om Allah (Gud) och muslimer så lyssna gärna på låten och skriv ner en kommentar om det.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 karin:

skriven

haha nej pa yankees match:D

3 foo:

skriven

vaci fae...magi tu çi kalmayi...ok om vi fatta nåt hala hala...bula bula bunu mu buldun..d finns skit måna intressanta video på youtube lägg in dem...walla mes makın ,un hinge pıxada akın.. ona göre.. benden söylemesi..sen om ni tror på d eller inte d upp till er...

5 Fethi 19:

skriven

7 Rojvan:

skriven

Foo börja lyssna på sånt istället för ibrahim så du lär dig ngt bra i lvet

9 det du:

skriven

jättefin låt :)

2 Josefine

skriven

Nej, ska du inte ha din gulliga/läskiga haloweenheader?^^

4 arda

skriven

bästa låten på gud bästa

6 Fethi 19

skriven

El hamduila musliman

8 foo

skriven

rojvan driver du me mig eller?? ibo e KUNG