Ett år imorgon

Allmänt
Vad kallt det är ute, när jag var på väg hem från centrum så började det regna också så man var typ tvungen och springa hem. Nu funderar jag på om jag ska ta fram min fjällräven för det börjar ju bli jättekallt nu. Aja får väl vänta några dagar till och om det är fortfarande så här kallt tänker jag ha på mig min fjällräven.

Nu har jag börjat ''träna'' på att göra den där cola tricket på ett bättre sätt d.v.s en ny version. Så den här kommer troligen vara den bästa tricken tror jag men som sagt, inget jag kan lova er att det just blir med det här cola tricket. Kan hända att jag tar något annat istället men ni får som sagt veta imorgon då bloggen fyller ett år.

Men nä, måste fortsätta och ''träna'' på tricket och efter det måste jag plugga så vi ses senare :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 esra:

skriven

grattis i förskott:D

2 Fethi 19

skriven

Wahaii Esra Bässe