Grattis bloggen :)

Allmänt
God morgon alla. Allt bra med er? Själv mår jag bra. Skrev ju igår på bloggen att jag skulle blogga runt kl.10 men jag vaknade nyss så jag hoppas att ni förstod det i alla fall haha.

Idag är det fredag och som många av er vet så fyller bloggen ETT ÅR, det är helt otroligt haha. Kan inte fatta att jag bloggat så länge haha. Men kul att bloggen har utvecklas så bra och att ni besökare fortfarande läser bloggen. Utan er skulle bloggen inte ha funnits.
I alla fall, har ni sett den nya headern här på bloggen? Haha den gjorde jag igår själv snabbt och blev faktiskt nöjd. Så jag la upp det och jag hoppas att ni tycker om den haha :). Men över till det som ska hända idag på bloggen. Det här kommer hända:

- Ny version av cola tricket
- En stor tävling
- Ferhat Kändis Del 4


Kommer jag på något mer så kommer jag tillägga det. Men i alla fall, allt det här kommer på bloggen på eftermiddag. Först kommer jag lägga upp Ferhat Kändis Del 4 därefter tävlingen och tillsist innan jag åker till jobbet, den nya versionen av cola tricket. Så ni får bara inte missa det här.

Nää nu ska jag avsluta den här inläggen och fortsätta jobba med Ferhat Kändis Del 4 och tävlingen så vi ses senare på eftermiddag :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Grattis :)

3 Vanessa:

skriven

congratilatiouns!

5 Anonym:

skriven

GRATTIS MEN FERHAT VAD HÄNDE MED SKÄMTET OCH MUSIKEN

7 Patricia:

skriven

Grattis bloggen haha :D

9 Anton:

skriven

GRATTIS!

11 hazal:

skriven

Grattis:D

2 Enes

skriven

Vf kan man inte rösta mer på din blogg

4 släkting

skriven

GRATTIS ! :D

6 Chrille

skriven

Grattis!::D

8 serhat

skriven

jag o din blogg fyller år samma dag :D

10 ereen

skriven

grattis bror har läst din blogg i ett år nu haha fan vad tiden gick snabbt :D