High School Musical 3

Allmänt
God kväll alla. Jag kom hem för ca en timme sen och anledningen till att jag inte bloggade då var att mamma satt vid datan och tittade på turkisk film haha. Men i alla fall, jag var som sagt på bio med Cemil, Stefania och Christine. När vi kom dit så ville Stefania och Christine titta på Patrik 1,5 vilket jag och Cemil inte ville. Så efter en stund snack kom vi fram till att vi tittar på High School Musical 3 som gick kl.15.10. Jag förväntade mig inte på att filmen skulle va så bra som jag trodde faktiskt. Den var jättebra men de sjöng mycket faktiskt. De typ sjöng istället för att prata haha, men det är sant man började få ont i lite i huvudet haha. Men som sagt, den var bra och dessutom så sjöng de bra låtar :). Jag rekomenderar verkligen filmen för er som inte har sett men jag rekomenderar inte de som inte gillar musik så mycket för de sjunger verkligen mycket haha :P.
Jag ger den 4/5 i betyg, så bra var den tycker jag :D

Har nån av er sett den också? Isåfall, vad tyckte du om det? :D
Kommentera

Nu ska jag titta på TV och sedan plugga så vi ses senare.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 sara:

skriven

hahhahahha jag dör av garv, bula bula high school musical mu buldun? hahhahah skit rolig du e:P

asså var det småbarn som ni tog till bion eller var det bara ni?

3 Anonym:

skriven

hahaha sara ta ayba wang mayi ..

5 sara:

skriven

hahhahah men man ser ju fan att den e dålig hallå! we vaci?:P

vad menar du anonym:P? ci nayima? min sorna kiri? sa bara att filmen är mobbad:P

7 Anonym:

skriven

hahhahaahga nee sara skitsamma mn xaro saki kir aa den verkar vara lite mobbad. !

cirtiki rindi satate rinda ?

9 Fethi 19:

skriven

Tönt Film

11 !!:

skriven

asså sara knäckte er alla:P hahaha

13 !!:

skriven

asså foo du ba sara patricia knäckte dig så hårdt men du sa som sara du ba filmen e dålig:S

15 helin:

skriven

HAHAHAHAHAHAH! tamam anne

2 Patricia

skriven

Sara, har du ens tittat på den? Den spelar ingen roll hur gammal man är om man tittar på den. Filmen är inte gjort för 8 åringar.

4 Nathalie

skriven

Jag tittade på den igår och jag tyckte om den.

6 !!

skriven

haha fae film ci mahade.:P

8 foo

skriven

hahaha sara, patricia knäckte dig så jävla håååårt,ari ari filim çınga..tamal filim nadina..men men gamla köylu filmer me Şener Şen e bäst..såå skönaa. typ, davaro, kıbar feyzo m.m..

10 sara

skriven

hahhah nott, aze rindin sate min ki? hahhahah jag vet inte vem det e så kan inte svara på frågan om hon/han mår bra:P

håller med fetji 19 om att det är en tönt film:P mohaha

12 Anonym

skriven

alltså tysta bre allihopa !

filmen e fett bra , de bara ni som inte fattar .. de bara en musikal film .. what´s the deal ? den e verkligen bra !

14 foo

skriven

sara mena att d va barn film..o patricia sa den e inte gjort för 8 åringar...tamam tuji uzatma kl e snart 3 hahaha hara şire xa vaxa, paşe ji rakave

16 sara

skriven

hahhaha du är bara för rolig, tuji hara chaje xa vaxaa, pisardaci koziki xa pi mastakiva.