Ny version av cola tricket

Magic trick
Så, här är den nya versionen av cola tricket som jag inte alls blev nöjd av. Anledningen till att jag inte blev nöjd var för att:

- Det inte var bra belysning, det blev för mörkt
- Efter att jag har lagt handen på cola burken för att den ska stänga och när jag tar bort den så tar jag bak min hand bakom ryggen. Detta får er och tro att jag gjorde något för att stänga och sedan gömmer det bakom ryggen vilket inte är så egentligen.

Men eftersom att ni har väntat på det här så är jag verkligen tvungen och lägga upp det. Många har dessutom frågat om en ny trick men tyvärr hinner jag inte med nya trick förrän nästa vecka (efter onsdag) eftersom att jag kommer plugga mycket under helgen för jag har prov både på tisdag och onsdag. Men i alla fall, här kommer tricket och jag hoppas att ni är nöjda.


Ja vad tyckte ni? Kommentera :D


Om en stund lägger jag upp tävlingen och sedan åker jag iväg för att jobba. Så missa inte tävlingen :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Den var bättre än den första

3 sara:

skriven

walla jag är imponerad! tu cing tike lo? vemara ci bi ma am si buzanini, am hurd ci kurmancini, ayba le. mohahha men du e grym!!!

5 enes:

skriven

wallah cook grymm du e ferhat

7 Anonym:

skriven

mohahhaha ni alla började meningen men walla

9 Anonym:

skriven

Det är ju klippt puckos!

11 Alina:

skriven

haha coolt!! :)

13 Cattis:

skriven

Jag har kollat hur många gånger som helst nu men jag kan inte se hur du gör! Det är omöjligt! Kommer att kolla på alla klipp tills jag fattar hur det går till. Kommer inte ge mig ;). Haha. Ha det bra! Cattis. =)

15 Anonym:

skriven

Coolt trick!!

17 Jämz:

skriven

Nya versionen är mycket bättre, fattade den nu =)

19 eriana:

skriven

den var cool,.

men jag förstår du som gör tricket

vill säkert inte berätta hur det hela går till=)

2 Sara

skriven

Say what?! Hur gick det till?

4 enes

skriven

wallah cook grymm du e ferhat

6 civan

skriven

Walla Ferhat den var bättre än förra men jag vet hur man gör den :P.... Fråga ej hur man gör:D

8 foo

skriven

ta pır şkare kır...kune ta paçkım (den högra) ta hak kır walla...

10 hazal

skriven

fett skön:D

12 ebru

skriven

du stoppar i mellan säkert

14 kalle

skriven

det e en tejp som du lägger över för att man ska tro att det e oöppnad =)

16 Anonym

skriven

hahahahaha jag hatar trolleri för jag förstår mig inte på't, irriterar mig när jag inte fattar hur det funkar! haha men grymt bra :D:D:D:D

18 Tasha

skriven

hehe den var rolig:)

20 Mariam Sadat

skriven

Ohh, vilka roliga men häftiga trolltrick du kan!