Rubrik

Allmänt
Har varit lite inaktiv idag pga att jag har förbrett bloggen inför imorgon då bloggen fyller år. Dessutom så har jag bloggat så det här blir troligen min sista inlägg för idag. Imorgon händer det som sagt mycket, tävlingar, ny version av cola (+ kanske en ny trick) och lite annat om jag kommer på haha. Så ni får bara inte missa dagen, vill verkligen se att ni kommenterar mycket imorgon och för er som inte vet hur man kommenterar. Titta då på den här kommentar guiden här nedanför.
Men ni får ha det så bra idag så ses vi imorgon när jag har vaknat, blir kanske runt kl.11.



Så här kommenterar du på bloggen. Hoppas att fler börjar kommentera nu efter denna bra kommentar guiden :)



Du börjar med att först klicka på ''KOMMENTERA HÄR'' som finns under inlägget. Alltså under bilden där ni röstar på min blogg. När du klickar där så skickas du vidare och kommer till en formulär som ser ut som den här bilden nedan



Nu har du kommit till formulären och den ska precis se ut som bilden här ovanför. Här är nästa steg (tänk på att titta på siffrorna):
1 - Här skriver du in ditt namn, behöver inte vara ditt riktiga namn utan du kan skriva ditt smeknamn också.
2 - I den här fältet skriver du in din e-postadress (MSN) om du vill ha svar på din kommentar. Det du ska veta är att den inte publiceras utan det är bara jag som kan se ditt e-postadress.
3 - I den här punkten skriver du din bloggadress eller adressen till din hemsida. Har du ingen hemsida eller blogg är det bara att hoppa över. Men om du vill ha svar är det viktigt då att du skriver in din e-postadress i punkt 3.
4 - Nu har du kommit till den viktigaste delen och det är att skriva in din kommentar. Du skriver det du vill säga. Tänk på att inte skriva fula ord för då tas det bort och då blir du portad. Alltså du kommer då inte längre kunna kommentera på den här bloggen.
5 - När du har skrivit klart din text eller kommentar klickar du på ''Skicka kommentar''-knappen.
Nu var allt klart och du har kommenterat på bloggen. Du kan nu bara vänta på att få svar från mig.

Så jag hoppas att detta blev en bra förklaring till hur man kommenterar här på bloggen. Så för att jag ska förstå att ni har förståt så vill jag gärna att ni skriver en kommentar på denna inlägg. Det räcker bara om ni skriver ''Hej'', jag vill alltså bara se om ni har förståt guiden.
Som sagt, KOMMENTERA NU :)

image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 sara:

skriven

weee vaci ma anlamiskir:P ka bene min tiske kulla ama vikaski ci na.

3 Anonym:

skriven

GRATTISSS fae du borde känna dig stolt!!

5 !!:

skriven

ci rind si cekiri (bloggen asså)xD ballonge ka ci pevakiri:P

2 foo

skriven

haha eller hur...man e väl inte iq befriad...svårt o se hur man ska kommentera...ama tuji hakli..ortalık hat dev sar kavrın..orda sana puan veriyorum faee..

4 !!

skriven

anonym var från !!