Ses efter radio

Allmänt
God eftermiddag alla. Nu ska jag ge mig iväg till Södertälje där jag ska vara med i radio. Om ni ska lyssna med mobilen eller något annat så är kanalen dit 88,4 om inte ni har radio eller något sånt kan ni gå in på http://www.radiofuturo.se/webcam.html. där ni kan se mig LIVE men då måste ni gå in med internet explorer och inte mozilla firefox. Så glöm inte, jag kommer vara i studion i en timme alltså från kl.16.30 till kl.17.30.
Så vi ses nu.

Oj, glöm inte att ni kan ringa under sändningen och ställa frågor till mig. Nummret till studion är 08 550 631 70.

Ses nu, kommer vara hemma runt 19.00 tror jag eller senare, jag vet inte riktigt men vi ses iaf senare.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 ..:

skriven

jag ska lätt kolla på dig fae:P

3 sara:

skriven

hallå man kan ju inte se live?

5 sara:

skriven

men jag går in på hemsidan och inte ens det funkar:P tu cing tiki?

hahaha e fae exalterad?! mohahha

7 foo:

skriven

klicka bara på länken som fae skrev...haha nej fae e lögnt hane sköön..ABOO haha en gammal kvinna ringde haha tyckte han va snygg HAHAHHAHAH FET SKÖN HAHA

9 ..:

skriven

fae du har skämt ut dig!!!!!!!! gune lele

11 sara:

skriven

du var bra ju! men studion var uggly:P

men man hörde ingenting, ma tiskaki anlamisnakir.

men men

13 foo:

skriven

çıma ayba peee..yenga xa ne......vrf gjorde fae bort sig??

2 foo

skriven

aboooooo gııııı yerim seni leng..sen şincik sütüduyo'ya mı gideca...ben senden heycanlıyım, goma leng bääää...sayende canlı canlı sutuduyo'ya katılacäm

4 foo

skriven

man kan ama kalite bombok..vaçi..tobe mın tıstak anlamışkır

6 Pinky

skriven

sv. klart jag gör! =D

8 sara

skriven

tack. hahahh nu funkar det!:P hahahha driver du med gamla kvinnan!? mohahah

vahaj shit kolla hur det ser ut i studion:P

10 ..

skriven

kalite cinga, fadi naki fae hele kacke ronisti:P hahahaha!!

12 kristin

skriven

Nej det är inte bra. och nej jag tycker inte om din design. du borde ta en kurs i photoshop.

14 ..

skriven

för att han kom dit:P