Ska jag eller inte?

Allmänt
Tjenare alla, tack för alla gratulationer. Det kommer säkert komma fler men kan säga tack till er redan nu haha. Har jobbat lite med själva tricket och jag vet inte om jag ska en lägga upp det. Anledningen till att jag inte vill lägga upp är:

- Inte bra belysning
- Efter att jag har lagt handen på cola burken för att den ska stänga och när jag tar bort den så tar jag bak min hand bakom ryggen. Detta får er och tro att jag gjorde något för att stänga och sedan gömmer bakom ryggen vilket inte är så egentligen.

Så pga punkt två vet jag inte om ajg ska göra tricket igen och visa verkligen att jag inte tar bort ngt eller något sånt. Vad säger ni? Ska jag i alla fall lägga upp klippet. Aja vi får se hur det blir.

Nu har jag gjort klart bilderna till ''Ferhat kändis del 4'' och jag håller på och lägger upp de på bloggen. Så snart ser ni det på bloggen :).

Kommentera inlägget här: