Studio Futuro

Allmänt
Hela studio gänget haha :). Från vänster, DJ Alex, Jag, Stefania och Robin.

God kväll alla. Nu har man kommit hem från Södertälje där jag var med i radion Futuro. För er som missa sändningen så kan jag berätta att det var jättekul faktiskt och många ringde in fast de uppgav inte sitt namn utan var alltid anonyma. Men det var i alla fall kul att ni ringde :D. Som jag berättade under intervjuet så fyller min blogg 1 år om 3 dagar och då har jag tänkt ha en tävling här på bloggen, så den får ni verkligen inte missa :). Ni som missade hela intervjuet kan tyvärr inte se det igen men ifall nån av er besökare har filmat intervjuet lägg den då upp youtube och skicka adressen till mig så andra kan se. Juste, de har dessutom en blogg. Adressen till deras blogg är http://holacarambola.blogg.se/ men nu har jag lovat de att fixa deras design under den här veckan haha.
Men som sagt, det var faktiskt kul och snacka om bloggen samt att ni kunde se det live på deras hemsida. Det var ännu roligare när ni ringde in haha :).

Men ja, vad tyckte ni om intervjuet och de?
Förutom grafiken och ljudet.

Nu sitter jag här hemma och ska plugga en stund. Därefter ska jag spela och titta tillsist på TV men vi ses i alla fall ikväll :). Glöm inte att titta in i deras blogg, lämna gärna en feedback till de :D. http://holacarambola.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Det var kul och radion var jättebra

3 kurd:

skriven

asså foo en sak måste jag bara säga. jag älskar verkligen att läsa den här bloggen för att ferhat skriver den men att du skriver sånn bra kurdiska uff ditt sätt att prata e så roligt. säger bara fett bra eru på att skriva lo.

5 Anonym:

skriven

Ferhat du va jätte duktig!! man hörde lite dåligt ibland annars super :D

7 Anonym:

skriven

Eyy eyy Alnö radio fett mkt tjockare jaoe ;)!

9 benne:

skriven

på koran ibland foo ger mig huvudvärk du förstör ferhats blogg enligt mig

11 benne:

skriven

bak du skriver samma sak och sen du leker värsta kurden, idjutt du kan inte kan inte ens skriva, skriv som en vanlig människa sluta lek rolig

13 benne:

skriven

oha mashallah du skrev en bok där

15 Fethi 19:

skriven

Bästa du var fett bra

2 foo

skriven

hhahahahahaha fae vem va gamla kvinnan ahaha hemlig beundrare 50+ vahaayyy aze na varşim...aşe mın tare .öff fae tu pira çırki..tu dini çıngi pee..magi ma got tu mına mankeni hemen havalara girdi...ayba ayba axlaxsız..hittaru ingen annan wee..magi miğde ta çi pisa..yazıklar olsun...şallek kolye ji pı we di

4 kurd

skriven

Liksom man blir glad och läsa din kommentar:)

6 sara

skriven

haha vad ska man tycka när man varken ser bra eller hör bra:P kan inte bedömma ama studiosa piiiire tace!!! du borde inte gå dit cunku e zaten pir na populäron, typ om det skulle vara the voice det skulle vara en annan sak, ma bigoti fae bimasa taman da masta:P

neyse dusa ci rindo le:)

8 foo

skriven

haha tack tack kurd...forstätt o läs bloggen o komentera mer, för då blir faee överlycklig...haha inser nu att ja faktiskt e ganska duktig på skriva kurdiska moshallo, men när ja pratar mhh katastrof...faaeeeee tu töxtöri ja vill ha svar på min fråga..vrf blir de så..borde det inte vara tvärtom??

10 foo

skriven

hörru du benne...ja skiter i vad du tycker..ja komenterar endast för faes skull..så länge han e nöjd då e ja nöjd...ok visst tyck som du vill alla har sina åsikter men vrf förstör ja hans blogg för???? för att ja komentarer??? d en blogg man skaa kommentera, allla bloggare blir glada när man kommenterar vare sig man skriver mycket strunt eller inte..ja komenterar iallafall

12 foo

skriven

aha ok ere därför ja förstör bloggen...vare värsta ja hört

att du ens orkar bry dig om mina komentarer..det här e fan en blogg, tål du inte mina komentarer läs inte då...

en sak ska du veta ja leker inte kurd..ja är kurd....ja leker inte rolig d har ja alldrig gjort heller..ja har bara humor...ja e bara glad, d min personlighet ja e såhär varje dag, inte bara på bloggen....d finns stunder man kan va seriös..d finns stunder man kan driva..som sagt ja komenterar för faes skull...han tjatar varje dag att ja ska kommentera o då gör jag d...men du får tycka som du vill, alla har olika åsikter o ja respekterar d..men tänk på va du säger...o glöm inte d här e bara en blogg så tare lugnt..

14 foo

skriven

nej min bok släpps ut nån gång i april....har arbetat me Liza Marklund aiiight mmhm..,sponsor o grejer....faeee vill du ha min hjälp 70 %