Hur?

Allmänt

Mannen satt i den här bilen

Ser ni bilden? Ni tror säkert nu att den som satt i bilen överlevde inte. Det trodde jag i alla fall när jag såg bilden men när jag läste artikeln visade det sig att mannen, som är 71 år,  klarade sig undan men några skrapsår. Mannen larmade själv räddningstjänsten som var där på plats efter bara några minuter. Det tog dessutom en timme för räddningstjänsten få loss 71 åringen.

Den här olyckan inträffades i Vedyza strax utanför Uppsala. Det började med att mannen av okändanledning hamnade på fel sida av länsvägen 282. Bilen voltade ner i diket och färden slutade med en krasch mot ett träd.

Det jag nu tänker bara över är hur han kunde överleva. När jag såg bilden tänkte jag att mannen måste ha dött, det är jag säker på men när man läser artikeln så visar det sig att mannen klarade sig undan men några skrapsår, helt otroligt.

Källa: Aftonbladet

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 släkting:

skriven

vaaaah ??!

shiiiit!! feett tuur, han va gammal oxxå..

3 Alina:

skriven

va??:O jag har inte tagit bort din kommentar??:O:O:O har inte sett att du har skrivit nåt!

5 Alina:

skriven

det var väldigt konstigt, då kanske jag råkade ta bort din kommentar istället för en väldigt taskig kommentar jag fick. Var isånnfall inte meningen att din skulle försvinna. Men jag såg den aldrig.

7 HIF (nummer 19):

skriven

Hur len jag skulle bli stekt bre

9 Rebecka:

skriven

icke körbar bil, vilken tur han hade som överlevde!

11 foo:

skriven

woooaa länsvägen 282 haha tu ci ak tuzani...som om

du va där...haha d märks du har kopierat o klistrat in ...länsvägen 282 haha...du e så rolig fae..

aa işe xude..man vet alldrig när man ska dö..bugün varız yarın yokuz..

2 Patricia

skriven

Han hade säkert en skyddsängel

4 Alina

skriven

skulle jag aldrig göra:S den som har rätt först är ju den som vinner. Har EJ tagit bort någons kommentar

6 esra.d

skriven

shit:O

8 Freppa uknow

skriven

SKRAPSÅR? O.O

10 Bou

skriven

Änglavakt.

12 Ida

skriven

Ohh shit!