MAAATTTTT

Allmänt
Vet ni vad? Jag tror jag håller på och bli sjuk IGEN, nämligen förkyld. Har suttit hemma hela dagen och bara snytit och nysit (säger man så? haha) så j*vla jobbigt. Men nej, jag tänker inte sjukskriva mig från jobbet för jag måste jobba. Jag sjukanmälde mig f*n för två veckor sedan då jag var förkyld också. Shit vad jobbigt aja ska försöka dricka mycket te idag innan jag går till jobbet.

Som många av er vet så fastar jag och jag är hungriiiiig men det är inte så långt kvar i alla fall för vi ska äta om ca 5 min (18.42). Mamma har lagat soppa, lasagne och lite annat. MUMS, blir bara mer hungrig när jag tänker på maten haha. Men nää, nu ska jag gå och sätta mig i köket och titta på klockan haha, så tråkig. så vi ses då om en stund alla, ciaoo :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 esra.d:

skriven

idag var dt 18.41

3 sara:

skriven

omg va kacka ki yaa!? az pir marak tikima! Foo tu tuzani ki? kacik kurmanca acaba:P? faaan vad nyfiken man blir yaaao

5 foo:

skriven

walla sara..bende cikartamadim.hmmm...ama cok buyuk bir ask....leyla ile mecnun gibi....hon bor i fittja iallafall.. hon ser honom varje dag o fae vet vem d e.. shit asså d som turk dizi..film gibi bir ask...ayyyyy neee romaniiiiikkkk

7 Anonym:

skriven

seni seviyorum canim .

9 Anonym:

skriven

asåå jävla KURDER hänger e fan

wa gune foo tu xaro tim tim bos dantki

11 sara:

skriven

hahahha ben de hic romantiki sevmem:P ama acaba nasil biri:P

kurmanca? uf yaaa lolo ferhat när kmr du avslöja vem du egentligen tkr om? da basa fadi maka!:P

2 :(

skriven

Jag tänker på dig ofta, jag brukar se dig, du är så fin, men nu måste jag börja glömma dig.

För de kommer aldrig bli vi.



Foo. Jag säger inte vem jag är. Jag är bara en tjej som gillar F . B

4 Anonym

skriven

jag älskar dig Ferhat (h)

6 jag älskar dig ferhat mest av allt , du betyder allt för mig az ta hastikim

skriven

8 Anonym

skriven

tesekkürler tatlim. seni seviyurum ferhat! <3

10 foo

skriven

az çıma boş dantıkıma..ja skriver en sak millet ake xa dartıxe..

för d andra..jag driver bara.. dessutom så komenterar ja för ferhats skull...alla e så tråkiga ingen skriver...förväntar du dig att man bara ska vara seriös när man ska komentera på blogg...du ska gå hänga dig..+ d säkert du som skriver allt d där..tönt skriv namn istället..vem fan försöker du lura....