Paus?

Allmänt
Det är så kallt ute, tycker inte ni det? Jag frös ihjäl på lillebroshans träning :S, det kanske berodde på fastan och att jag var hungrig. Men annars gick det bra på lillebroshans träning, det tog lite tid innan han kom igång faktiskt haha. Han fick spela back och han var väl okej haha, han måste bara träna på att han ska markera en o.s.v men det kommer med tiden.
Efter lillebroshans träning gick jag och lillebroshan till gatuköket och åt hamburgare, f*n va gott det var haha :).

Vet inte vad mer jag ska skriva, har inget speciellt och berätta :S. Det är jobbigt och blogga när man inte har så mycket att skriva, vissa gånger kan man skriva jättemycket. Men andra dagar skriver man så lite att man inte ens vill blogga längre :S.
En sak jag har tänkt mycket på sistone är om jag ska ta paus med bloggen i ca en vecka. Men sen så tänker jag att om jag tar paus i en vecka så kommer jag förlora alla mina besökare. Jag får ju dagligen mellan 300-500 besökare.
Så därför vänder jag mig till er nu och undrar vad ni tycker? Ska jag ta paus?

Kommentera nu, så jag vet vad ni tycker.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Nej, ta inte paus. Din blogg äger men det du kan göra är att du skriver typ 3 inläggar per dag i ca en vecka. Sen kan du fortsätta som du brukar :)

3 Anonym:

skriven

Nej fortsätt! :) Så kul att läsa om dig o din lillebror ju!

5 Benne:

skriven

haha kolla på esra idiot det e blogg inte wikipedia

7 Anonym:

skriven

Din blogg är bra ferhat så fortsätt blogga. Din blogg kommer säkert bli bättre nu när du ska plugga vidare :)

9 Freppa uknow:

skriven

Keep this alive!

11 Anonym:

skriven

Nej Fortsätt

13 hammodi:

skriven

1 uppdatera inte för mycket dagligen

2 asso skriv om ditt syn på samhället, sådana saker din politiska uppfattning

3magiska trickserna har tagit dig långt försök att göra en per vecka?

15 Emelie:

skriven

Jag håller inte med punkt 1 och 3 hamodi men däremot punkt 2 kanske jag är vid din sida :) skriv lite mer om samhället och världen :)

17 Josefine:

skriven

E du spritt sprüngande galen? Vad skulle jag ta mig till?:O Världen skulle ju gü under!!!!!!!!!!<<3

19 Niklas:

skriven

Som alla säger, fortsätt och blogga som vanligt :).



När kommer nästa magic trick?

21 släkting:

skriven

nej, ta inte paaus ! :)

2 Emilia

skriven

Nej ta inte paus, din blogg är bra

4 HIF (nummer 19)

skriven

Nej olim den e bra, men skulle bli bättre om du skrev om mig

6 esra.d

skriven

ta inte paus!:D ja vet dt e skitkallt längre

8 Helena

skriven

Vad finns det att göra på nätet utan din blogg?



DIN BLOGG ÄR SÅ BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :)

10 Anonym

skriven

Nej Fortsätt

12 Alice

skriven

Håller med alla, forsätt och blogga :)

14 hammodi

skriven

1 uppdatera inte för mycket dagligen

2 asso skriv om ditt syn på samhället, sådana saker din politiska uppfattning

3magiska trickserna har tagit dig långt försök att göra en per vecka?

16 Lolo

skriven

Lyssna till ditt hjärta. Många bloggar för att de har något de vill dela med sig, andra bloggar för att bara få skriva av sig. Ett tips är ju att du inte behöver blogga då du känner att du inte har något att dela med dig. Tänk inte på dina besökare, du får ju trogna läsare som tittar in då du skriver något du verkligen vill dela med dig om. Det är väl därför du har blogg? För att kunna bidra med det du vill. Vad jag vill få sagt är att, du ska skriva om vad du vill, när du vill och vilken tid på dygnet och hur ofta du vill det :)

18 Lolo

skriven

Du ska inte behöva tacka mig :)



Jag är muslim, men inte praktiserande. Dessvärre var jag inte stark nog att fasta, men delar glädjen med alla som har (du är en av de) eid mubarak o ramadan kerim, insha Allah du o din familj uppnår alla era drömmar o bara får uppleva framgång o glädje!

20 foo

skriven

woooaa länsvägen 282 haha tu ci ak tuzani...som om

du va där...haha d märks du har kopierat o klistrat in ...länsvägen 282 haha...du e så rolig fae..

aa işe xude..man vet alldrig när man ska dö..bugün varız yarın yokuz...