Trollkarl?

Allmänt
Haha för en stund sedan så kom en släkting hem till oss och berättade om att hennes son tittar in mina magic trick varje dag och vill att jag ska göra en magic trick åt honom en dag haha. Så jag bestämde mig för att gå hem till de och visa två olika trick. När jag gjorde klar blev han ju förstås glad och innan jag gick hem så frågade jag honom om jag ska trollar bort honom då sa han ''Neej'' haha. Sen kom hans mamma och berättade att han och hans kusin hade pratade om mig igår. De hade sagt ''Tänk om han kommer hit och trollar bort oss? :o vart kommer vi ta vägen då?'' haha, fan vad jag garva när hans morsa berättade de. Men men, han är inte den enda ungen som har viljat se mig göra trick utan mina morbröders barn o.s.v har också vilja. Men man vet ju aldrig, kanske en dag så kommer jag stå på en scen med en massa människor som tittar på när jag gör olika magic trick haha.

Nu sitter jag och tittar på matchen mellan Manchester United och ett annat lag, det är nämligen champions league. Jag hoppas ju förstås på Manchester :).

Vad har ni gjort idag?

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 bellaa:

skriven

hihi tack:D:D

3 Benne:

skriven

haha abrii du skryter mer än mig,,, imor blir det fittja

5 Freppa uknow:

skriven

Aww vad sött .:D

7 hazhier:

skriven

fuck rojvan!

2 Rojvan

skriven

F*ck Man U :)

4 Josefin

skriven

sv: så mycket.

6 släkting

skriven

MANCHESTER UNITED ! :D