Nya tricket

Magic trick
Nu är det dags att visa upp den ny trick som många har väntat på. Jag frågade er tidigare om jag ska ta en eller två trick på ett klipp men bara få svarade så därför bestämde jag mig att ta istället en trick och den nästa får komma upp nästa vecka. Men jag ska inte låta er bara läsa utan här får ni den senaste tricket. Glöm inte att kommentera här på bloggen efter att ni har tittat på klippet.


P.S NI SOM TROR ATT JAG HAR KLIPPT ELLER NÅGOT SÅNT HAR HELT FEL FÖR DET HAR JAG INTE GJORT D.S

Vad tyckte ni om tricket? Kommentera NU :)

Kan passa på att berätta om min kusin, Halil, som spelar för Hammarby P95 Elit har kommit med i expressen. I expressen står det om matchen de vann och hur bra Halil är. Halil har spelat fotboll sen han varit 3 år och har utvecklats otroligt mycket. Just nu spelar han för Hammarbys P95 elit och verkar vara bäst i hela laget. Nu jagar Hammarby P94 Elit honom och han vet fortfarande inte om han ska stanna kvar med 95:or eller gå till 94:or men han tränar med de då och då. Inte nog med det så har nu blivit nominerad till Sanktan All Stars. Sanktan All Stars är ett lag där de väljer ut 16 bästa Stockholm spelare från olika lag och sedan åker till Italien och möter Milan och Inter P95:or. Så jag hoppas att han blir en av de 16 spelare som får åka till Italien.

Vill du läsa artikeln är det bara att klicka HÄR.

Här ser ni en bild på honom :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Josefine:

skriven

Jag kna ALDRIG fatta hur du gör och det ör mig Galen haha XD Fasen va kul med Halil, han harf alla min lyckönskningar(A)

3 Maria:

skriven

haha va grymt!! det där får du lära mig (A)

5 computerror:

skriven

Hmmm... ballt!

Hur gjorde du?

7 Camilla:

skriven

va grymt !!, fan va skönt för din kusin.. tur för dig som har honom som kusin ;)

9 Linda:

skriven

Wtf vad heter låten? :D

11 tessan:

skriven

fan va häftigt. :)

13 F r i d a S u n d b e r g:

skriven

Nämen åh det var duktigt! Är det vad du har gjort idag:)?

15 F r i d a S u n d b e r g:

skriven

Hur länge har du hållit på med det där? Värsta duktig.

17 emily:

skriven

det var inte dåligt du=)

kanske ska sadla om till illusionist i stället!!

19 Josefin:

skriven

jag säger det som jag skrivit i min blogg.. DU ÄR GALEN :D haha! och som jag skrev på youtube, hur kan du trolla sådär, men inte trolla dig hit till mig?:)

21 isabella:

skriven

grymt :D jag ska så hyra in dig då jag fyller år ;D

23 hazal:

skriven

25 Metin:

skriven

AS BRA TRICK.

27 tjoho:

skriven

sämsta tricket ever, visa händerna först kanske? man ser att du har pengarna redan i handen looser

29 foo:

skriven

FAEE fan va dålig du e...har jag lärt dig så???

men ändå d går frammåt..du har lagt in musik åxå..när ska du lägga upp ibo..magi pisi kun pı ak

31 Angelica:

skriven

haha va coolt! =D

33 Tom Stone:

skriven

Snyggt! Det är sällan att man ser någon framföra Bob Driebecks trick "Tosheroon" numera, så det var extra roligt att se det! (PS: Det ser ännu bättre ut om det görs lite långsammare.)

35 Dorion:

skriven

jag älskar magi/illusioner. och jag tkr helle rinte man ska förstöra genom att berätta hur allt går till, det är ju en del av hela grejen, att inte veta ;)

37 ange:

skriven

Nej, det är verkligen inte kul att vara sjuk, :( Men, du kan ju verkligen trolla. :!!

2 legenden

skriven

huuuur gjorde du det :O

4 Dennis K.

skriven

Snyggt ;)

6 Anonym

skriven

hahahahha faatta inte .

8 Eric

skriven

Den här gången vet jag inte hur du gjorde :P

10 Josse

skriven

Ja, vad ska man säga. AHHH jag blir tokig. men visst är det nåt lurt i slutet ;)

12 S

skriven

Ball header!

14 NADIA

skriven

Men vaaaa?!!! hur lyckas du människa?!

16 NADIA

skriven

Äch, det där kan väl jag också! ;) hihi naaat

18 Ida Björck

skriven

hahah shit, hur fasen gjorde du det där?

20 Eldarion

skriven

Hahah, riktigt snyggt! Som du redan vet så känner jag till hur tricket går till, men det är snudd på att jag inte hänger med :D Så bra var det!

22 linnea

skriven

Haha oj, det där var snyggt !

Hoppas du får en bra dag :D

24 hazal

skriven

fett skön:D

26 Nor

skriven

Hallå brushan håll händerna i bild så man ser vad du gör abuuuuu

28 Freppa uknow

skriven

Haha nice trick. :D

30 Anonym

skriven

jaa va ska man säga kanske nya jolabero

32 1

skriven

Du lyfter kortet i slutet och har kungen därunder.. Du har kronan under översta kortet för att det ska bli enklare och lyfta upp den.

34 noora

skriven

Men shiit vilka coola trick =)

36 Anonym

skriven

Ganska osmart.



Du drog bort kortet det snabbaste du kunde men hade 1-kronan på KORTET UNDER, också. :3