Mycket tid på plugget

Allmänt
Idag har jag och tjejerna pluggat otroligt mycket faktiskt. Jag gick ju hem typ 1 timme efter att jag skrev första inlägget på morgonen. Då gick jag till skolan där Sophia och Maria var där. Så jag skrev ut några gamla tentor och efter det gick vi till Marias gård där vi pluggade i ungefär 1-2 timmar. Men efter det bestämde vi oss att gå tillbaka till skolan istället och pluggar. Så sen dess har jag och de varit där och bara pluggat. Imorgon har vi bestämt att plugga i skolan igen =).
Det var alltså jag, Maria, Sophia, Jessica och Ronja som pluggade tillsammans.
Är just nu otroligt hungrig och har därför tänkt att laga kebab med ris, mums. Det var ju länge sen man åt det. Efter maten ska jag fortsätta och plugga. Ni kanske tycker att jag lägger mycket tid på plugget och jag håller med om att jag gör det. Men lägger jag inte så mycket tid på plugget kommer jag ju aldrig klara. Det är inte som på gymnasiet faktiskt.
Ni kommer aldrig förstå mig förrän ni själv pluggar på universitetet, speciellt sjuksköterskeprogrammet. Men som sagt, jag menar nu inte att programmet är så svårt att man aldrig kommer klara. Nej nej, så är det inte. Jag lägger så mycket tid som jag behöver, vissa läser ju typ hela boken två gånger och sedan kan allt. Men så lätt är det inte för mig :P.

Aja nu måste jag sätta igång och laga mat. Vi ses ikväll.

Kommentera inlägget här: