Orkar inte mer

Allmänt
God eftermiddag bloggen.

Kom precis hem från skolan. Var ju med Maria och de och pluggade. Vi satt först ute eftersom att det var varmt så vi försökte plugga men det gick aldrig då det var för varmt. Så jag gick in i skolan för att plugga och efter en stund kom de också ner. Så vi satte ner oss i matsalen och pluggade på i några timmar. Den sista timmen blev det inte så mycket plugg utan vi snackade mer om saker och ting som inte ens hade med plugget att göra.
När klockan blev 17.00 bestämde jag mig att gå hem för att äta men de andra stannade kvar för att fortsätta plugga.

Så jag åt precis klart och ska snart sätta igång och plugga igen. Har egentligen inte lust men jag får väl försöka, vi får se hur långt tid jag orkar plugga idag. Kommer va otroligt skönt när denna tentan är över, sen har vi ju inga mer tentor förutom att vi bara har en rapport innan sommarlovet börjar =). Jag bara längtar till det.

Aja, nu orkar jag inte sitta vid datorn just nu. Ska istället vila en stund och sedan plugga. Jag kanske bloggar ikväll, lovar inget. IFall jag inte bloggar ikväll så ses vi då imon.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

det handlar inte om vem som pluggar med vem utan det handlar om att sedan du började umgås med Maria har du inte hört av dig till oss eller velat vara med oss. det är inte så att vi bara vill plugga tillsammans med dig utan att du inte hör av dig överhuvudtaget precis som en viss person gjorde mot dig så fort det kom en tjej in in i bilden och du blev less.



och nej du har aldrig sagt at du inte gillar maria, men du har sagt att du inte gillar Sophia och att du är jävligt trött på henne för att hon jämt klagar över hur du pratar osv..

3 Lina:

skriven

Har frågestund på min blogg, kika gärna in och ställ en fråga! :)



kaf.blogg.se



Kramar Lina

2 Maria

skriven

Har du nångång ljuggit för bloggen?