Passa

Allmänt
God kväll alla läsare.

Har inte varit hemma sen kl.18 tiden typ eftersom att jag gick till förrådet där jag satt med Maria, Ronja, Hok-Jan, Matilda och försökte plugga. Det var otroligt skönt väder så det blev inte så mycket plugg utan vi bara satt och snackade mest haha.
Juste, Matilda hade med sig sin hund, Passe, som var kul och ''leka'' med haha. Har haft hundfobi sen jag var liten så idag vågade jag typ för 4:de gången i mitt liv klappa en hund haha, låter lite konstigt men det är sant =). Hunden var söt som fan. Här får ni en bild på Matilda och hunden Passa.
Så vi hade det kul faktiskt. Nu är jag hemma i alla fall och ska plugga en stund. Senare ikväll ska jag kanske gå ut med Maria, Ronja, Matilda och Sophia till Kårhuset för att ha lite roligt. Jag kommer tyvärr bara vara där i nån timma och sedan gå hem, orkar faktiskt inte göra så mycket idag. Men jag ska försöka ha så roligt som möjligt för det var rätt länge sen man hade det då man bara sitter vid plugget.

Jag vet inte ens vad jag ska ha på mig ifall jag går ut haha. Aja får väl hitta ta på mig något om jag går =). Nu ska jag i alla fall försöka plugga en stund så vi ses därför kanske senare ikväll efter kårhuset. Om jag inte bloggar ikväll så får vi ses imorgon istället =).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Ronja:

skriven

Jag missade när du var ute och gick med passa :( du får göra om det nästa gång =D